Rekordinio dalyvių skaičiaus sulaukęs KU projektas „Iškeisk pamoką į paskaitą“ bus tęsiamas

  • Teksto dydis:

Bemaž trys tūkstančiai moksleivių iš Lietuvos mokyklų iškeitė pamokas į Klaipėdos universiteto dėstytojų paskaitas. Jos moksleiviams dar vyks šiandien ir rytoj, o įsibėgėjus pavasariui planuojamas specialus paskaitų ciklas abiturientams jiems aktualiomis temomis.

„Matydami rekordinį pavasarinio „Iškeisk pamoką į paskaitą“ projekto populiarumą ir iki šio tebeplūstančias užklausas registruotis paskaitoms, priėmėme sprendimą įsibėgėjus pavasariui abiturientams surengti specialų paskaitų ciklą jiems aktualiomis temomis. Taip norime padėti „pandeminei“ abitūros laidai sustiprinti žinias“, – sako KU Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Petrauskienė. Informacija apie abiturientams skirtų paskaitų programą mokyklas pasieks el. paštu, taip pat bus viešinama KU tinklapyje.

Norime padėti „pandeminei“ abitūros laidai sustiprinti žinias.

17-ąjį kartą vykstantis projektas šiemet sulaukė ypač didelio susidomėjimo. KU šešių dešimčių paskaitų programą šalies mokykloms pateikė dar vasarį. Paskaitas rengė ir skaitė žymūs KU profesoriai, docentai, kiti savo sričių profesionalai. Jų temos apėmė pačias įvairiausias sritis – nuo šokolado logistikos, medijų valdymo iki šiuolaikinių laivų ir plaukiojančių robotų. Į virtualioje erdvėje suplanuotas paskaitas registravosi vidutiniškai po dvi klases, o kai kurios temos sulaukė iki 200 klausytojų.

„Nuotolinio mokymo galimybės šiam projektui ypač palankios. Jeigu iki pandemijos mokytojams ir moksleiviams reikėdavo įdėti pastangų, organizuoti transportą, kad atvyktų į Klaipėdos universitetą ir čia, studentiškose auditorijose, išklausytų paskaitą dominančia tema, dabar tam tereikia tik aktyvuoti atsiųstas nuorodas ir sutelkti dėmesį į ekranus. Tokiu būdu išsiplėtė projekte dalyvaujančių mokyklų geografija – paskaitoms registravosi ne tik Vakarų Lietuvos regiono moksleiviai, bet ir vilniečiai, kauniečiai, panevėžiečiai ar šiauliečiai“, – projekto sėkme pasidžiaugė KU rektorius prof. dr. Artūras Razbadauskas.

Šiemečio projekto naujovė – paskaitas galėjo rinktis ne tik baigiamųjų klasių moksleiviai, bet ir pradinukai bei penktų-aštuntų klasių mokiniai. Ir jos buvo labai populiarios. Stebėtina jauniausios auditorijos gausa pasižymėjo matematikos tema – į KU Jūros technologijų ir gamtos mokslų fakulteto lektorės Martos Karaliūtės paskaitas „Matematika mūsų gyvenime“ registravosi net 10 šeštų-devintų klasių.

Viena iš KU dėstytojų, dirbusių su jaunesniųjų klasių moksleiviais, ypač šiltai atsiliepė apie savo auditoriją iš Sendvario progimnazijos (Klaipėda) ir Kulių gimnazijos (Plungės raj.). „Mokiniai labai motyvuoti ir noriai įsitraukė į siūlomas veiklas. Su jais aptarėme taisyklingos laikysenos ypatumus, analizavome laikysenos priešų TOP 10. Taip pat mokėmės ergonominių padėčių, kaip tinkamai nešti kuprinę, atlikome keletą pratimų, skirtų nugaros ir pilvo raumenims stiprinti. Teko atsakyti į klausimus, susijusius su laikysena... Ne tik žmonių, bet ir, pavyzdžiui, katino. Ar ji taip pat gali būti netaisyklinga kaip ir mūsų, dvikojų?“ – įspūdžiais dalijosi KU lektorė Inga Šimkutė-Karalevičienė.

Mokyklų pedagogai šį KU projektą, vykstantį dukart metuose – rudenį ir pavasarį, vertina kaip papildomą žinių šaltinį ir moksleivių sudominimo mokslu priemonę. Baigiamųjų klasių moksleiviams tai puiki proga „pasimatuoti“ specialybę prieš apsisprendžiant, ką studijuoti ateityje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Patarimas

Patarimas portretas
Ir vėl tik savigyra, o kodėl niekas nerašo iš dalyvavusių. Dažnai savigyra yra savęs apgaudinėjimas. Renginys turi būti toks, kad apie jį kalbėtų dalyviai, stebėtojai. Kur to renginio vinis? Jei apie renginį kalba tik organizatoriai, toks renginys yra tam tikra prasme niekinis, na, kaip neįvykęs.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių