Skambučius peradresuos
Gyventojus telefonu arba internetu aptarnaus Klientų aptarnavimo ir Švietimo skyrių, Socialinės paramos skyriaus Socialinių paslaugų poskyrio, Tarpinstitucinio koordinavimo grupės, pirminės teisinės pagalbos specialistai.
Kontaktiniu būdu klientai penktadieniais ir toliau bus aptarnaujami Socialinės paramos skyriaus Socialinių išmokų poskyrio padaliniuose, Civilinės metrikacijos ir registracijos skyriuje, Viešosios tvarkos skyriuje, Miesto tvarkymo skyriaus padalinyje, teikiančiame ritualines paslaugas.
Miesto savivaldybės administracijos direktoriaus Gintaro Neniškio teigimu, vis daugiau gyventojų renkasi aptarnavimą nuotoliniu būdu – teikia prašymus, dokumentus naudodamiesi e. paslaugų sistema.
"Tai kur kas patogiau ir greičiau, nei vykti į įstaigą ir teikti popierinius dokumentus. Jei visgi gyventojai norės pateikti popierinius dokumentus, tokia galimybė bus sudaryta ir penktadieniais – dokumentus bus galima palikti specialiai tam įrengtoje vietoje prie centrinių savivaldybės administracijos durų, pastato viduje", – teigė direktorius.
Specialistų darbo krūvis nesikeis. Pasikonsultuoti dėl aktualių klausimų – dokumentų, prašymų teikimo bus galima tiek el. paštu, tiek telefonu, kadangi darbo telefonais gaunami skambučiai bus peradresuojami į darbuotojų mobiliuosius telefonus.
Gintaras Neniškis. Vytauto Liaudanskio nuotr.
Sieks sutaupyti
"Pokyčių tikslas – mažinti išlaidas elektros energijai, o prasidėjus šildymo sezonui – ir šilumai. Penktadieniais ir savaitgaliais pastatuose Liepų g. 7 ir Liepų g. 11 bus mažinamas šildymo lygis", – sakė G.Neniškis.
Pasak jo, Klientų aptarnavimo skyrius jau turi patirties aptarnauti asmenis nuotoliniu būdu, nes toks aptarnavimo būdas buvo taikomas COVID-19 pandemijos laikotarpiu.
Pokyčių tikslas – mažinti išlaidas elektros energijai, o prasidėjus šildymo sezonui – ir šilumai.
Savivaldybė informuoja, kad aptarnaujant asmenis el. paštu ir kitomis elektroninėmis priemonėmis, į paklausimus, jei paklausimą gavęs darbuotojas gali kompetentingai į jį atsakyti, turi tai padaryti tą pačią darbo dieną.
Jei paklausimui reikalingas detalesnis nagrinėjimas, jis yra registruojamas, o klientas informuojamas apie paklausimo registravimą, nurodant registravimo datą ir numerį.
Jei gyventojui būtinas kontaktinis aptarnavimas, siūloma atvykti bet kurią savaitės darbo dieną, išskyrus penktadienį.
20–30 klientų per dieną
Klientų aptarnavimo skyriuje klaipėdiečiai aptarnaujami visą darbo dieną be pietų pertraukos, ketvirtadieniais – iki 19 val., priimami bet kuriuo jiems patogiu laiku be išankstinės registracijos, išskyrus tuos, kurie kreipiasi kompensacijų dėl ukrainiečių apgyvendinimo.
"Aptarnaujant asmenis nuotoliniu būdu per karantiną, visada buvo ieškomas ir dažniausiai randamas sprendimas, kaip aptarnauti asmenį jam patogiu būdu. Todėl jei nusiskundimų ir pasitaikydavo, jie būdavo sėkmingai sprendžiami. Karantino laikotarpiu asmenys nuotoliniu būdu buvo aptarnaujami nuolatos", – pabrėžė G.Neniškis.
Jei gyventojas neprisiskambina, specialistas su juo susisiekia vėliau.
"Pavyzdžiui, pirminės teisinės pagalbos specialistai, vykstant gyvai ar telefoninei konsultacijai, ne visada iš karto gali atsiliepti telefonu, nes konsultuojant naudojama viena linija. Baigus konsultaciją asmenims perskambinama ir asmuo konsultuojamas arba sutariamas kontaktinės konsultacijos laikas", – paaiškino administracijos direktorius.
Savivaldybės duomenimis, Klientų aptarnavimo skyriuje per dieną apsilanko apie 20–30 klientų, o elektroniniu būdu gautų užklausų skaičius – apie 50. Per dieną vidutiniškai užsakomos 28 e. paslaugos, penktadieniais paprastai sulaukiama įprastinio interesantų skaičiaus.
Pirminės teisinės pagalbos skyriaus specialistų vidutinis krūvis siekia apie 7–20 konsultacijų nustatytomis valandomis. Penktadieniais sulaukiama vidutiniškai 6–15 skambučių.
"Net ir perėjus į nuotolinį asmenų konsultavimą penktadieniais nebus pažeista įstatymo nuostata, ir asmenims pirminė teisė bus suteikta laikantis nustatyto penkių darbo dienų termino", – priminė G.Neniškis.
Naujausi komentarai