Smiltynės link – tuneliu?

Grįžti į straipsnį

Ar nebėra ko daugiau veikti?

Ar nebėra ko daugiau veikti? portretas
Ten kažkokio sušikto vamzdžio 200 metrų negali pragrežti jau visi metai, o čia užsinorėjo tunelio ir dar po vandeniu. Prajuokinot.

GAL

GAL portretas
ten ir duju "laisve ir nepriklausomybe"pilnai paslepsim nuo Rusijos agentu akiu,apkalbu ar netiketo "ivano" pirstelejimu.Vertinga ir ismintiga pozicija-viska po zeme??????Tik prasom nepamirskit,kad is ten iki Liuciferio karalystes nebetoli????

visko esu skaitęs, bet tokio dar ne

visko esu skaitęs, bet tokio dar ne portretas
Nenoriu įžeisti šio marazmo autoriaus, bet pasakysiu, kad didesnės nesąmonės nesu skaitęs gyvenime. Čia kaip kiaulė apie debesis ar dar blogiau. Autoriui svarbu sudėlioti skaičiukus, nupiešti paveikslėlį ir svaigti apie "New Vasiukai" projektą. Tegul autorius pirmą atsako sau į klausimus: 1. Susiaurėjus marių ištakai 500m, kaip bus su pavasario ledonešiu, sangrūda ir patvinusiu Nemunu;2 Kas bus kaip tą siaurumą užneš Nemuno nuosėdos, kurios milijonais kubinių metrų laisvai išteka į Baltiją; 3. Kas reguliuos automobilių srautus į gamtos draustinį? ir t.t...

Orakulas

Orakulas portretas
Sunku atsekti nuoseklumą visų alpstančių dėl visų galima-negalima. Tai verkiam, kad mokam už dujas brangiai ir čia pat gulam kryžiumi prieš galimybę bent išžvalgyti potencialias galimybes gauti dujų vietoje ir nebūti priklausomais, tai apverkiam litą kaip valstybinio savarankiškumo simbolio netekimą ir tuo pačiu besąlygiškai puolam ant kelių prieš JUNESCO, atsisakydami bet kokių net potencialių savarankiškų infrestruktūros vystymo sprendimų. Kiekvienais metais Kuršių Neriją siaubia nemaži gaisrai. JUNESCO tai dzin. Pasiklydo visi tarp tų draudimų ir įsivaizdavimo, kad reiktų drausti apskritai viską. Tada iškeldinam visus iš Nidos, Preilos, Juodklrantės, etc., pastatom kordoną ir problema bus 100% JUNESCO naudai. Tačiau XXI amžiuje žmonės negali gyventi tarsi balanos gadynėje, priklausomi nuo stichijų ir kažkokių tarptautinių biurokratų. O tų alpimų potekstė visiškai primityvi ir aiški: nenori beatostogaujantys iškilūs ponai matyti panosėje šmižinėjančių plebėjų.

kiek

kiek portretas
galima briediti ligotomis svajonemis.

Aris

Aris portretas
Visų pirma bet kokiam žemyno sujungimui su Kuršių nerija prieštarauja UNESCO.Antra tai dar vieni debilai iš Benderio New Vasiukį su savo aplinkkeliais,Žiedinėmis sankryžomis,baseinais,vėjo aitvarais(būtent vėjo).Vaizdelis ant popieriaus gražus,bet kokius mes projektus galim vykdyti jei paprastą tiltą per Dangę remontuojam metus laiko nesugebėdami išspręsti transporto problemų,tualetų problemas mieste sprendžiam ir neišsprendžiam,šviesoforų žalioji banga bent pagrindinėse miesto gatvėse misija neįvykdoma,viešajam transporte amžinos neišsprendžiamos problemos,senamiestis,eismo nesugebam sureguliuoti,vyksta amžini eksperimentai gyventojų sąskaita,ir t.t.ir t.t.Kiek pradėtų ir nebaigtų arba baigtų atmestinai darbų?Manau čia tik dar vienas galimas būdas plauti didelius pinigus,nes kaip ir pats sako"visi galai po vandeniu".Atkreipkit dėmesį į frazę"atvykus iš sostinės ar Kauno marios bus pasiekiamos aplinkkeliu",gal užtenka kad jau pasistatė sau Jakų viaduką į Palangą.

Vasia

Vasia portretas
Didesnes nesamones nesu girdejas.... Baseinas po vandeniu? Kiek kainuos jo ekspluatacija, yrengimas?

vietinis

vietinis portretas
Kazkaip pasigendu logikos tiek pasnekovu kalbose, tiek straipsnio autores parasymuose. Vienu sakiniu lyg ir sakoma, jog reikia riboti autotransporto srautus i Neringa ir automobilius palikti sioje mariu puseje, taciau kitu sakiniu sakoma, kad reikia statyti tuneli, kuriuo lengviau ir greiciau/patogiau pravaziuotu transportas?? Jei jau norime riboti autotransporto srauta, tai kam statyti tuneli ar tilta??? tuomet uz tuos ( ar net gerokai mazesnius) pinigus, kurie butu skiriami tiltui/tuneliui reikia sukurti patogia/ekologiska viesojo transporto sistema nerijoje ir padaryti parkinga klaipedos puseje. O keleiviu perkelimui naudoti jau esama ir gerai veikiancia keltu infrastruktura.

cha

cha portretas
tai bent gudruociai . ar jiem b... galvas persalo , ar subines prisvilo prie kedziu DURNIAI . okas bus su gamta , tai katastrofa, ne tokiem lansaftams tokie sprendimai

PETRAS PIKŠRYS

PETRAS PIKŠRYS portretas
Tai graži idėja, techniškai nesudėtingai išsprendžiama tačiau mes tuo tuneliu prarasime Kuršių NerijąĄ

Kristupas

Kristupas portretas
Puiki idėja. :)

klaipedietis

klaipedietis portretas
o kaip vandens gyvunija jei pagilins marias kaip zuvu migracija ir kita fauna ar nebus padaryta zalos manau reikia kad būtų atsižvelgta visapusiškai, o dabar kaip palengvinti ir koki versla prasukti

klaipedietis

klaipedietis portretas
o kaip vandens gyvunija jei pagilins marias kaip zuvu migracija ir kita fauna ar nebus padaryta zalos manau reikia kad būtų atsižvelgta visapusiškai, o dabar kaip palengvinti ir koki versla prasukti

xxxx123

xxxx123 portretas
taigi rase neseniai, kad visas bapkes isleidzia ant nesamoniu, o sutvarkyt gatves nebera is ko. kam tie tiltai nebereikalingi jeigu yra kitu bedu.

magija

magija portretas
o kodel ne.tik ka nors norekit daryti...

Pasiūlymas

Pasiūlymas  portretas
Gerai būtų ir vien pėsčiųjų tunelis po mariomis į Smiltynę /Neringą. Pvz. toks yra Londone per Temzės upę North Woolwich rajone. Labai patogu, nieko nekainuoja, turistams, mėgėjams vaikščioti ar su invalidų vežimėliais, ar vaikų vežimėliais labai patogu ir idomu. Liftu (bet yra alternatyva laiptai-galima laiptais pačiam nusileisti)nemokamai nuleidžia į tunelį ir eini, per 15-20 min. pereini Temzę. Yra alternatyva ir keltas (irgi nemokamas), gali keltis keltu, bet ten yra grafikai, o pėsčiomis kada nori. Saugu, visas tunelis filmuojamas, lifte yra liftininkas kuris ir stebi tunelį ekrane.

Neblogai

Neblogai portretas
bet atrodo kad cia VASIUKI.

seklys

seklys portretas
cia istrauka is ziulio verno kazkokios knygos buvo ?

Galerijos

Daugiau straipsnių