Pereiti į pagrindinį turinį

Spūstims mažinti – keleivių persėdimo terminalas

2014-01-22 15:02

Keleivių persėdimo terminalo įrengimas prie uostamiesčio ligoninių, manoma, kad padėtų išvengti transporto spūsčių gatvėse, pakėlus Pilies tiltą remontui. Dalinį aikštelės atnaujinimą ketinama atlikti šiemet.

Vytauto Liaudanskio nuotr.

Keleivių persėdimo terminalo įrengimas prie uostamiesčio ligoninių, manoma, kad padėtų išvengti transporto spūsčių gatvėse, pakėlus Pilies tiltą remontui. Dalinį aikštelės atnaujinimą ketinama atlikti šiemet.

Prie miesto ligoninių planuojamas įrengti keleivių persėdimo terminalus bus pirmasis ne tik Klaipėdoje, bet ir visoje Lietuvoje. Aikštelę planuojama atnaujinti etapais.

Pirmasis turėtų būtų užbaigtas šiemet. Jo metu planuojama sutvarkyti automobilių stovėjimo aikštelę, įrengti dviračių stovus ir saugojimo konteinerius. Numatoma, kad atsieis apie 500 tūkst. litų. Lėšos bus skirtos iš pinigų, surinktų iš rinkliavos už automobilių stovėjimą miesto centre.

Atnaujintoje aikštelėje tilps per 40 automobilių. Bus įrengta 20 paprastų stovų ir 10 saugojimo konteinerių, skirtų dviračiams. Pastaroji paslauga bus mokama.

„Vakaruose tokie terminalai yra labai populiarūs. Keleiviai čia atvažiuoja automobiliais ar dviračiais, palieka savo transporto priemones ir persėda į viešąjį transportą“, – pasakojo viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis.

Pasak vadovo, tokiu būdu siekiama, kad daugiau žmonių naudotųsi viešuoju transportu.

„Šiaurinėje miesto dalyje yra privačių namų kvartalas. Neįmanoma ir neracionalu padaryti taip, kad pro kiekvieną namą važiuotų autobusas. Žmonės galėtų atvažiuoti iki šio terminalo savo transporto priemonėmis ir persėsti į viešąjį transportą“, – aiškino direktorius.

Pasak vadovo, čia baigiasi ir trys privežamieji maršrutai. Taip pat su Klaipėdos rajono savivaldybe derimasi dėl maršruto Dargužiai-Miesto ligoninė įvedimo.

„Klaipėdoje mažėja gyventojų. Dalis jų persikėlė gyventi į rajoną, tačiau darbo mokymo įstaigos, darbo vietos liko mieste. Jiems reikia patogaus susisiekimo. Jei to nebus, rajono gyventojai į miestą važiuos automobiliais ir gatvėse susidarys spūstys. Tai ypač bus aktualu, kai bus pakeltas rekonstrukcijai Pilies tiltas. Siekiame suformuoti kuo geresnę susisiekimo sistemą“, – pabrėžė G.Neniškis.

Direktoriaus teigimu, iš pradžių automobilių stovėjimo aikštelė bus nemokama. Tačiau vėliau taip bus tik žmonėms, kurie turi terminuotą bilietą. Kitiems teks sumokėti simbolinį mokestį už stovėjimą.

Kiek gali kainuoti paslaugos keleivių terminale, kol kas neaišku.

Antro etapo metu jame numatoma įrengti ir elektromobilių įkrovimo vietas, pastatyti keleivių laukimo paviljoną. Tai numatoma įgyvendinti per dvejus-trejus metus.

Šioje vietoje galvojame įrengti ir daugiaaukštę stovėjimo aikštelę, tačiau kada tai bus nėra aišku.

Ateityje keleivių persėdimo terminalą numatoma įrengti ir pietinėje miesto dalyje.

„Žiūrėsime, ar pasiteisins šis terminalas. Tada spręsime, ką daryti“, – tvirtino Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorė Liudvikas Dūda.

Anot G.Neniškio, pradėjus veikti terminalui, bus žiūrima, kokias paslaugas reikia plėsti. Gal pastatyti daugiau dviračių stovų ar saugojimo konteinerių.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų