Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda pasakojo, kad minėtoje vietoje yra įrengtas techninis koridorius – pralaida, tunelis po važiuojamąja dalimi.
Prieš maždaug 25-erius metus čia planuota rengti požeminę perėją, bet to nebuvo padaryta.
"Taip ir liko techninis koridorius", – pasakojo vadovas.
L.Dūda prisiminė, jog prieš dešimtmetį į skiriamojoje juostoje esančią techninio koridoriaus viršutinę dalį rėžėsi transporto priemonė ir sulaužė apsauginį barjerą. Jis nesuremontuotas iki šiol.
Pasak direktoriaus, sulūžęs apsauginis barjeras tvarkomas bus, kai minėtoje vietoje, panaudojant techninį koridorių, bus įrenginėjama požeminė pėsčiųjų perėja.
Klaipėdos savivaldybės Investicijų ir ekonomikos departamentas rengia projektą. Požeminė pėsčiųjų perėja bus įrengta ir ties teniso arena. Ten yra iš senų laikų likęs techninis koridorius.
Projektus ketinama parengti dar šiemet. Gali būti, kad kitais metais jau prasidės darbai.
"Dabar labai daug dėmesio skiriame eismo saugumui. Daug pėsčiųjų perėjų naikiname, nes neatitinka reikalavimų. Jų nebelikus, ieškome išeičių. Šilutės plente radome galimybę panaikintas antžemines perėjas pakeisti požeminėmis", – tvirtino direktorius.
Uostamiesčio valdžia ketina atnaujinti ir dvi esančias požemines perėjas – vieną Vingio gatvėje, antrą – Šilutės plente ties restoranu "Neringa". Numatyta sutaisyti plyteles, šviestuvus, perdažyti sienas.
Naujausi komentarai