Pereiti į pagrindinį turinį

Šviesoforas judrioje Klaipėdos sankryžoje siutina vairuotojus: situacija tik pablogėjo

2020-12-14 16:00

Naujai rekonstruota Kauno gatvės ir Šilutės plento sankryža varo į neviltį visus, kurie tik mėgina ją įveikti. Po rekonstrukcijos situacija tik pablogėjo – automobilių spūstys nusidriekia kone iki Kauno gatvės vidurio.

Iniciatyva: policija siūlo Kauno gatvėje panaikinti ištisai šaligatvio esančias automobilių stovėjimo aikšteles ir taip spręsti spūsčių klausimą.
Iniciatyva: policija siūlo Kauno gatvėje panaikinti ištisai šaligatvio esančias automobilių stovėjimo aikšteles ir taip spręsti spūsčių klausimą. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Siunčia skundus

Rekonstravus šią sankryžą, eismas iš Kauno gatvės nukreipiamas šviesoforo signalais.

Vairuotojai mano, kad degant žalios spalvos šviesoforui, leidžiančiam pasukti iš Kauno gatvės į kairę, galėtų šviesti žalia spalva ir sukantiesiems į dešinę.

Tačiau visa eilė mašinų, kol pasuka važiuojantieji Sendvario link, tuo metu stovi spūstyse nejudėdamos.

Kauno gatvės gyventojai jau senokai keikia sankryžą, skundus siuntė ir Klaipėdos savivaldybei.

Priekaištų turi ir policijos pareigūnai. Kiekvieną dieną šią sankryžą tenka kirsti šimtams komisariato darbuotojų, o patruliai, skubiai vykstantys į iškvietimą, net nebesuka Šilutės plento link, važiuoja į "Akropolio" pusę.

Siūlo statyti ženklus

Klaipėdos policijos komisariato Kelių policijos tarnybos Veiklos organizavimo ir prevencijos poskyrio viršininkas Gediminas Kalasūnas tikino, kad situacijos sprendimo būdą policija jau siūlė savivaldybei, tačiau darbai iki šiol nevyksta.

"Aš pats ten nevažiuoju, man nepakeliui. Tačiau problema kilo, kai buvo įrengti šviesoforai. Mes Transporto skyriui perdavėme pasiūlymą, kaip reikėtų spręsti bėdą, – reikėtų panaikinti automobilių stovėjimo vietas, esančias ištisai Kauno gatvės, praktiškai nuo pat paskutinės išvažos iš prekybos centro aikštelės", – sakė G.Kalasūnas.

Tačiau tada dingtų gal net dvi dešimtys automobiliams skirtų vietų, o Kauno gatvės mikrorajono gyventojai ypač aštriai kelia erdvių automobiliams statyti klausimą.

Rimantas Mockus / Vytauto Petriko nuotr.

"Suprantu, vietų trūksta, matome, kad žmonės čia palieka mašinas. Labiausiai tai pastebima rytais. Matyt, kiemuose nėra vietos. Tačiau ir iki pusės Kauno gatvės negali susidaryti automobilių spūstis", – kalbėjo G.Kalasūnas.

Pasak pareigūnų, sustačius mašinų stovėjimą draudžiančius ženklus, sukantieji į dešinę imtų rikiuotis į dvi eismo juostas kur kas anksčiau, ir taip srautai išsiskirstytų.

Mėgins reguliuoti šviesoforą

Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus sakė, kad problemą savivaldybė žino ir ją žada spręsti.

"Tam tikrų pastebėjimų yra gauta, o patį šviesoforo darbą reikėtų tobulinti. Manyčiau, kad viską išspręstų žalia sekcija. Taip, sankryža veikia, bet korekcijos juk yra galimos. Pralaidumas šioje vietoje turi būti pagerintas. Galbūt iš šio šviesoforo visi tikėjosi daugiau. Paprastų žaliųjų rodyklių dabar nekabiname, reikia koreguoti šviesoforo sureguliavimą. Mes visi norime, kad naujas daiktas veiktų gerai", – paaiškino R.Mockus.

Anot jo, visi siūlymai dėl šios vietos problemų sprendimo bus apsvarstyti, tačiau automobilių stovėjimo vietų dar nepuolama naikinti.

"Mes pirmiausia už tai, kad gerai veiktų šviesoforai", – sakė R. Mockus.

Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas tikino, kad šviesoforą bus imtasi sureguliuoti.

"Suprantame gyventojų situaciją, bet pokyčiams reikalingas laikas. Taip pat būtina pastebėti, kad visi sankryžoje numatyti rangos darbai – kelio horizontalus ženklinimas ir kiti dalykai – nėra atlikti iki galo, todėl nepasiektas galutinis rezultatas. Turiu omenyje, kad sankryža nefunkcionuoja iki galo", – kalbėjo V.Švedas.

Klaipėdos miesto savivaldybei Šilutės plento ruožo nuo Paryžiaus Komunos gatvės iki geležinkelio pervažos, įskaitant Kauno gatvės ir Šilutės plento sankryžą, rekonstravimo darbai atsiėjo 2,9 mln. eurų. Darbus vykdė įmonė "YIT Lietuva".

Šilutės plento ir Kauno gatvės sankryža tapo keturšale, reguliuojama šviesoforais. Taip pat įrengta neregių vedimo sistema abiejose kelio pusėse, naujas apšvietimas su LED tipo šviestuvais.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų