„Telelanas“ pristato naują nemokamą paslaugą - „Stopas“

Tėvams, nerimaujantiems, kad jų vaikai ištisą dieną naršo internete, pamiršę visas pareigas, skelbiama džiugi naujiena.

Nuo spalio mėnesio elektroninių paslaugų bendrovė „Telelanas" sukūrė naują ir visiškai nemokamą paslaugą „Stopas", kuria naudojantis interneto ryšys abonento namuose gali būti laikinai nutrauktas.

Paslaugos, kuri leistų laikinai nutraukti interneto tiekimą, poreikį elektroninių paslaugų bendrovė „Telelanas" pajuto intensyviai didėjant interneto vartotojų skaičiui. Vis daugiau tėvų, prašydami įvesti internetą, išsakydavo savo būgštavimus dėl to, kad jiems būnant darbe vaikai neribotą laiką naršo internete. Interneto ryšys šiais laikais - nebe prabanga, o būtinybė aktyviam žmogui, bet rūpestingi tėvai klausdavo, ar galima kaip nors kontroliuoti vaikų „mirkimą" internete.

„Telelano" darbuotojai pamąstė ir rado išeitį - sukūrė naują paslauga „Stopas". Abonentai, norintys, kad jų namuose būtų galimybė laikinai nutraukti interneto ryšį, turi kreiptis į „Telelano" klientų aptarnavimo skyrių ir užregistruoti savo telefono numerį. Paskambinus savo telefonu numeriu  8 700 121 20, abonentai išgirs pranešimą, kad interneto prieiga jų kompiuteryje yra laikinai sustabdyta jų pačių prašymu, o kompiuterio ekrane atsiras užrašas apie aktyvuotą paslaugą „Stopas“.

Norint, kad interneto ryšys atsinaujintų, vėl reikia skambinti numeriu 8 700 121 20 ir interneto paslauga bus nedelsiant aktyvuota. Atjungus interneto ryšį, jį galima atnaujinti ne anksčiau kaip po 15 minučių.

Tiesa, registruoti numerį ir kontroliuoti vaiko naršymą neribotą laiką internete gali abu tėvai, užregistravę savo numerius.

Įdomus dalykas yra tai, kad tėvai, pageidaujantys paslaugos „Stopas", gali užsakyti ir specialų tekstą, kuris atsirastų monitoriaus ekrane, laikinai sustabdžius interneto tiekimą. „Laikas ruošti pamokas, mielasis:)", „Ar jau suplovei indus?" ir panašūs tekstai gali nustebinti jų atžalas.

Gyvenime nutinka visokių dalykų - prarandami mobilieji telefonai, jie genda, tad gali iškilti klausimas, o kaip abonentai atnaujins interneto prieigą, jei, pavyzdžiui, netektų telefono. Ir apie tai pagalvota - interneto ryšys abonento namuose atnaujinamas automatiškai praėjus aštuonioms valandoms nuo jo nutraukimo.

Akcentuojame, kad paslauga „Stopas" „Telelano" abonentams teikiama nemokamai. Bendrovė "Telelanas" dar kartą įrodo, kad ne tik nedidina kainų, bet nuolat gerina paslaugų kokybę.

Informacija apie naująją paslaugą teikiama telefonu 8 700 121 01 ir "Telelano" klientų aptarnavimo skyriuose, esančiuose PC BIG (Taikos pr. 139) ir Birutės g. 2, Klaipėdoje.


Šiame straipsnyje: telelanas

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių