Numatoma, kad šiemet uostamiesčio meras turėtų sulaukti dviejų pagalbininkų, o nuo kitų metų – ir dar dviejų. Paaiškėjo, kad Klaipėdos miesto tarybos ir mero sekretoriate, palyginti su kitais didžiaisiais miestais, dirba mažiausiai žmonių.
Trūksta pajėgų
Iki šiol uostamiestyje egzistavo tik savivaldybės tarybos sekretoriatas, tačiau šių metų gegužę buvo patvirtintas ir miesto mero sekretoriatas.
Pastebėta, kad šiuo metu nustatytas darbuotojų skaičius nesudaro galimybės tinkamai organizuoti darbo. Esą dėl to ir siūloma didinti darbuotojų gretas.
Sekretoriato darbuotojų skaičių siūloma didinti ir dėl šiemet pasikeitusio vietos savivaldos įstatymo, kuriuo numatoma kur kas daugiau funkcijų perleisti miesto merui.
"Dokumentų analizės, raštų rašymas, padaugėjo ir kitų funkcijų. Visa tai atlikti vienam merui neįmanoma", – pastebėjo Klaipėdos savivaldybės Personalo skyriaus vedėja Jolita Grigaitienė.
Klaipėdoje – mažiausiai
Palyginti su kitais miestais, uostamiesčio tarybos sekretoriatas yra gerokai mažesnis.
Vilniaus miesto savivaldybės taryba turi 51 narį, o juos aptarnauja 41 sekretoriato darbuotojas. Kaune sekretoriate dirba 33 žmonės, o tarybos narių skaičius siekia 41. Uostamiesčio sekretoriate šiuo metu darbuojasi 7 žmonės.
Tam, kad miesto vadovui trūksta pagalbos, pritarė ir vicemeras Artūras Šulcas.
"Sprendimus reikia priimti operatyviai. Gerai, kad šiuo metu dirbantis vienas mero padėjėjas – energingas žmogus. Tokią mašiną sukti yra nelengva", – mano A.Šulcas.
Jo teigimu, iš naujo perskirsčius funkcijas ir peržiūrėjus savivaldybės administracijos struktūrą bei įvertinus darbuotojų gretas, dar turėtų paaiškėti, ar čia nesama per daug darbuotojų.
"Tada ir pamatysime, ar lašinukų nėra per daug", – pridūrė vicemeras.
Šiemet – du darbuotojai
Tiesa, kol kas uostamiesčio savivaldybės administracijos direktorius dar nėra tiksliai įvardijęs, kada planuoja imtis struktūrinių pokyčių.
Kol kas nuo šių metų rugpjūčio 10 d. siūloma įsteigti du valstybės tarnautojo etatus. Vienam jų būtų priskirta koordinuoti teisinius, personalo bei dokumentų valdymo klausimus, o antrajam atitektų referento pareigos.
Jeigu savivaldybės taryba pritars, šiemet naujai įkurtų pareigybių darbuotojų užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms reikėtų 9 930 eurų, darbo vietos išlaikymui – 1 137 eurų, o dviejų darbo vietų įkūrimas atsieitų 2 896 eurus.
Nuo kitų metų sausio 4 d. siūloma įsteigti dar dvi papildomas pareigybes, kurios būtų skirtos organizuoti Klaipėdos miesto tarybos, tarybos komitetų posėdžių darbą, teikti informaciją apie juose priimtus dokumentus, juos įforminti.
Naujausi komentarai