Uostamiesčio žmonės – prieš vibraciją

Grįžti į straipsnį

Niekas

Niekas  portretas
Nenori jokių kompensacijų ar geležinkelių iškėlimo!!!! Tegul pastato sieneles ir sulėtina traukinių greitį. Tokių triukšmų nebūdavo anksčiau.

Skraidantis traukinys

Skraidantis traukinys portretas
Bobzai parduoda butus persikela gyventi prie gelezinkeliu o paskui dar nepatenkinti.

Taigi..

 Taigi.. portretas
Lietuva tusteja, Klaipeda ypac ! Ir aplamai vyksta sodybu tustejimo metas . Tik vasaros metu jauciasi sioks toks pagyvejimas, o cia kalbama apie gelezinkeliu iskeldinejimus :) Padarykit apsaugines garso izoliacines tvoras ir baigtas reikalas. O naujiesiems Giruliskiams .. Palangos ir Sukurio gatviu gyventojams - dvigubas tvoras, kad nesigvieztu i misko kirtima naujiems keliams ar gelezinkeliams tiesti .

dūdorius rūpinasi tik savo kišene

dūdorius rūpinasi tik savo kišene portretas
pavaldiniai seka jo pavyzdžiu.. Galit būti už, ar prieš - niekam tai neįdomu.

Giruliai

Giruliai portretas
jajam>>> būtent, kai yra pasiekiamos tam tikros krovos apimtys, uostai yra iškeliami iš miestų centrų. Ten lieka tik kruiziniai term. ir kitos švaresnės technologijos, marinos ir t.t. Helsinkis, Hamburgas, Amsterdamas, Antverpenas, net Azijos, P.Amerikos dauguma uostų plėtros projektai daromi netraiškant miestų, o protingu atstumu nuo gyvenamų rajonų ir įrengiant tam skirtą transporto infrastruktūrą. Pas mus suplanuota, kad traukiniai lėks pirmyn/atgal per Klaipėdos gyvenamus rajonus, o fūros stovės prie tų pat šviesoforų Šiaurės prospekte kaip ir babytės vežančios anūkus į darželį. Būtingėje statyti reikia, kur bus tolimesnės plėtros perspektyva, o ne lipti ant Klaipėdos, kuri vis tiek anksčiau ar vėliau nusimes tą ligos šašą nuo savęs. Miesto žmonės yra didžiausias rizikos faktorius uosto verslui šiandien - protingesni tai jau supranta.

Jis

Jis portretas
Nebejuokinkit. ko tik jau neprisigalvoja, kad pinigų gauti. Tai gal iškelkime visą pramonę iš Lietuvos ir įkurkime ištisą miegamąjį rajoną? iškeliam uostą sakykime kur į vidurį Lietuvos, iškasame kanalą laivams įplaukti, visi patenkinti bus? Tai kausimas- kai pirkai savo NT ar nematei, kad yra uostas šalia? geležinkelis? gatvė? NT visada šalia geležinklelio buvo pigus, bet jei tau tie melagėliai iš NT pardavimų melu užpylė akis ir tu per kainų burbulą iš savo kvailumo nusipirkai - nebeieškok kaltų kitur ir nebenorėk visą Lietuvą iškelti.

Giruliai

Giruliai portretas
Galima paskaičiuoti... Uostas deklaruoja, kad įvykdęs plėtrą, kraus apie 162 mln. tonų, kaip nurodo SPAV ataskaitoje. Tarkim, vidutinis vagonas veža 70t. Tarkim, tik pusė uosto krovinių atvyks į miestą geležinkeliu, o tušti vagonai arba su importo kroviniu išvažiuos iš miesto. Gaunam 2.314 mln. vagonų per metus. Tarkim, per miestą lakstys ne vien tik pilnos sudėties sąstatai - na, taip apie 50 vagonų kiekvienas. Gaunam 33 061 sąstatas per metus, arba 127 traukiniai per dieną, arba 5 traukiniai kas valandą dieną/naktį, darbo ir švenčių dienom, nuolat. Pilnu greičiu, su sirenom, vibracijom, tarša ir šiaip neišpasakytu grožiu - varo sau miesto ribose. Va, kaip nuoširdžiai visi klaipėdiečiai myli geležinkelį, kad tokios ateities savo miestui nori - visi entuziastai galėtų antru "šlagbaumo" vardu save vadinti. :)

Tam blynui

Tam blynui portretas
Klebonėli, kai pirkai namą ar nematei, kad per kiemą eina geležinkelis?

Giruliai

Giruliai portretas
Apie neseniai iš Girulių gyventojų gautą raštą su 159 parašais - anei žodžio. Viskas aišku - žmonės yra ignoruojami, o valdininkai kiek miesto, tiek geležinkelių - susitars ir problemų nematys. Gelžinkelis nuolat reorganizacijoj ir laiko niekam neturi, o miesto valdžia žino, kad per sekančius rinkimus jų niekas neberinks, tai kam čia ardytis dėl tų miestiečių. Per Girulius (miesto ribose) gž sąstatai lekia pilnu greičiu, prieš pervažą ir posūkį signalizuodami sirena, o kai vyksta intensyvesnė krova uoste - visą naktį, po kelis sąstatus per valandą šitaip žadina mus. Taip, žmonės žinojo kad Giruliuose yra g/ž, tačiau juk miesto bendrajam plane yra aiškiai numatytas geležinkelio iškėlimas iš Girulių centro - ir miesto valdžia kasmet sąmoningai pamiršta šitą įsipareigojimą miestui. Sveikatos Centrui nustatyta, kad triukšmą reikia matuoti NEVERTINANT lokomotyvo sirenos keliamo triukšmo - matuoja vien vagonų keliamą triukšmą. Sako, šitaip buvo padaryta "šalinant barjerus verslui".

Irina

Irina portretas
Aš esu ne prieš vibraciją-net labai už-tikrai geras dalykas.

Žinojot

Žinojot portretas
kur keliatės gyvent, užtat dabar nedejuokit. Traukiniai ten visada važiavo ir važiuos. O ką sveikatos skyrius, duslintuvus traukiniams turi užmauti?

O

O portretas
Kada liberalai rūpinosi miesto žmonėmis , o ne savimi?

ka veikia

ka veikia  portretas
O ka veikia visuomenęės sveikatos skyrius administracijioje ? Ar ne jis privalo rūpintis gyventojų sveikata ir gerbūviu?

Elnias

Elnias portretas
Greiciau statykit aplinkeli. Is uosto ir i uosta bildantis transportas jau uzkniso juodai !

kompensacija visa triuksma nuima

kompensacija visa triuksma nuima portretas
bizni suka Lietuvos gelezinkeliai,kai bus paruosti nupirks kokie keli zydziokai is Eurosajuzo.Zmogiukai turi prasyti ir gauti kasmenesines ismokas is Lietuvos gelezinkeliu uz vibracija,triuksma..kaip europos sajungoje.Turi moketi pinigines kompensacijas

KKK

KKK portretas
Statosi ar perka namus prie geležinkelio, žinodami, kad bus triukšmas ir vibracijos, o paskui dar pretenzijas reiškia.

hhh

hhh portretas
Palaukit, kol pastatys dar Melnragej isorini uosta. O tada tai pamatysit ir pajusit tikrus sirdies permusimus. Vieni vagonai judes Siauliu kryptimi, kiti Klaipedos, o ju kiekis bus....

Zenonas Priekuliškis

Zenonas Priekuliškis portretas
Ant tilto sienelės ne dėl garso, o kad koks prietranka neužšoktų ant pravažiuojančios valdžios a/m.?

Jo

Jo portretas
Kai kam vertėtų pagalvoti apie persikėlimą į vienkiemius ar į senelių prieglaudą.

Galerijos

Daugiau straipsnių