Už leidimą Smeltės pusiasalyje įkurti logistikos centrą Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija turės įvykdyti nemažai savivaldybės iškeltų sąlygų.
Vakar Teritorijų planavimo komitete Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija prašė leidimo pradėti rengti Smeltės pusiasalio detalųjį planą.
Dar 2002 m. buvo numatyta, kad šioje teritorijoje bus įrengta užteršto grunto iš uosto akvatorijos saugojimo aikštelė. Čia taip pat įkurta ir valčių bei jachtų prieplauka.
Tačiau šiuo metu jau beveik susitarta, kad užterštas gruntas iš uosto akvatorijos bus vežamas į Dumpių sąvartyną ir ten saugomas. Todėl teritoriją norima išnaudoti kitiems tikslams. Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus Sigito Dobilinsko, Smeltės pusiasalyje norima pastatyti logistikos centrą.
Norint įgyvendinti tokį siekį, Uosto direkcija privalės įveikti nemažai Teritorijų planavimo komiteto narių iškeltų užduočių.
Smeltės pusiasalyje įkūrus logistikos centrą, mieste neabejotinai suintensyvės transporto srautai. Todėl S.Dobilinsko paprašyta, kad Uosto direkcija finansiškai prisidėtų prie pietinio išvažiavimo kelio iš Klaipėdos projektavimo ir statybos darbų.
Uosto direkcija iš Smeltės pusiasalio už savo lėšas taip pat turės iškelti valčių ir jachtų prieplauką ir ją įrengti kitoje vietoje.
Kai kurie komiteto nariai pageidavo, kad visi Uosto direkcijos įsipareigojimai būtų surašyti infrastruktūros sutartyje, kuri būtų pasirašyta su Klaipėdos savivaldybe.
Tačiau S.Dobilinsko teigimu, tokios sutarties pasirašyti negalima, nes Uosto direkcija veikia pagal Uosto įstatymą, kuris aiškiai reglamentuoja direkcijos išlaidas.
"Mes kasmet Klaipėdos savivaldybei skiriame ne mažiau kaip 3 mln. litų. Šiemet numatyta skirti 4 mln. litų, kurie bus panaudoti taip, kaip leidžia įstatymai", – teigė S.Dobilinskas.
Todėl galiausiai nuspręsta, kad infrastruktūros sutartis nebus pasirašyta, tačiau jei Uosto direkcija nevykdys savo įsipareigojimų, jai nebus duotas statybos leidimas.
Naujausi komentarai