Dviračių take Klaipėdoje sunkiai sužalota moteris

Grįžti į straipsnį

Anonimas

Anonimas portretas
Senamiestį senai dviračiu takas perkeltas ant kelio bet tiem kas su dviračiais važiuoja nelabai daeina...

Anonimas

Anonimas portretas
niekam neidomus tas skambutis, ko cia skambini, daznas atsakymas būna.

Anonimas

Anonimas portretas
Ten senai jau nebera dviračių tako! Bet vis dar važiuoja dviratininkai, kada baust pradėsit?!!!

edmundas

edmundas portretas
kada pestieji pradės gerbti kitus, šiuo atveju dviratininkus, ir nežengs į dvirtakį, kaip nežengia į gatvę, nebus problemų.

prūdas

prūdas portretas
Perskaičiau visus komentarus ir nei viename nepaminėta,kad dviratis turi turėti "skambutį",paskambini kai matai kiūtį ir visos problemos-dingo.Tai va kolegos dviratininkai,skambutis sutaupys nervus ir visi piestieji bus sveiki.

dk

dk portretas
Klaipedoje dviraciu takas saligatvyje! Didziausias absurdas!!! Bet jei jau vaziuoji dviraciu SALIGATVIU tai ne lek kaip akis isdeges. Miestas - ne Tour de France etapas! Juk aplink ZMONES vaiksto tuo paciu saligatviu!

Dalia

Dalia portretas
Pėstieji niekaip neįsikala į galvas, kad dviračių takas dviračiams, o ne pėstiesiems žioplinėti. Tam jie ir nutiesti, kad jais dviratininkai galėtų važiuoti nesipainiojant pėstiesiems. Kažkaip gatvėse pėstieji nevaikšto, nes jos skirtos automibiliams ir klausimų dėl to nekyla, o susitaikyti su tuo, kad dviračių takas skirtas dviračiams niekaip neišeina.

la

la portretas
abu kalti, bet kaltesnė pėsčioji

>

> portretas
Manau,net antraste pasako,DVIRACIU TAKAS,o ne lakstytoju trasa.Megejai "palakstyti",lai laksto trasose,o ne takuose,kur zmoniu pilna.Jei dviratis transporto priemone,tai jam vieta transporto sraute,o ne tarp pesciuju,tarp vaiku.

to dviratininkas

to dviratininkas portretas
pritariu žmonės patys nemasto dar toks momentas, draugystės parke ant dviračio tako mėgsta šunis vedžioti, laiko klausimas kada aš kokį šunėką pervažiuosiu dėja.. tie kas varo ant dviratininkų, sukriošę apkerpėję vartotojai

Vofka

Vofka portretas
Pėsčiųjų takas pėstiesiems, dviračių takas dviratininkams o važiuojamąją dalis automobiliams be jokių bet! Jei automobilis važiuotų pėsčiųjų takų, jo nuotraukų ir video būtų pilnas internetas ir laikraščiai, vairuotoją iškart nubaustų. Ligiai taip pat reik bausti dviratininkus važiuojancius vaziojamaja dalimi ar pėsčiuju takų jei yra įrengtas dviračių takas. O pėstieji išvis atskira kalba, vaikšto kur nori, nors eidami, važiuojamąją dalimi ar dviračio taku, jie ligiai taip pat pažeidžia KET. Prevencija to yra policijos darbas. Prisipirko krūvą zymetu ir nezymetu mašinų, stacionarų ir mobilių radarų, reidai, baudos, viskas prieš vairuotojus. Bet to policijos darbas nesiriboja. Šaukiam kad givenam civilizuotoje šalije, bet valdininkų ir saugos tarnybu mentalitetas vis dar sovietinis. Nemaciau dar policininka aiskinancio kad negalima vaikščioti dviračio taku. Bet kasdien matau kaip stabdo mašinas, sudaridami pavojų kitiems ir uzkisdami eismą. Reidų pėstiesiems irgi nepastebėjau dar.

Dviratininkas

Dviratininkas  portretas
Pats minu dviratį ir labai dažnai, mėgstu kartais dvirtakiais palakstyti ir iki 30 įsibėgėti, jau kokius 5 žmonės esu užkabines su vairu. Dauguma tikrai nemąsto su galva, mamos su vežimais labai pamėgo dvirtakius ir senyvo amžiaus žmonės. Manau kažkada ir aš paguldysiu žmogų ant žemės, galės man dar už dviračio remontą mokėti

@

@ portretas
dviračių takas turi magišką trauką, keistas fenomenas

Ona

Ona portretas
Pėstieji iki šiol dar nesupranta, kad dviračių taku vaikščioti negalima.

per daug atsargūs

per daug atsargūs portretas
dviraciu take? partrenkė ar palindo, kas išsiaiškints? reikėjo, nubaus su pavasariu

hmm

hmm portretas
Šiaip būna gyvenimo nuskriaustų dviratininkų, kompleksuotų ir bandančių užgaulioti senus žmones, neva jie ne ten eina. Kažkaip tokie ereliai tik prie moterų ir senų žmonių lenda. Apsipypina, sustoja, pakolioja. Vienas toks ant mano močiutės lojo, bo manęs nematė. Kai pamatė pabėgo. Kultūros dviratininkams itin stinga.

mmm

mmm portretas
Labai abejoju kad partrenkė dviračių take tai viena, o antra tai kokiu greičiu reikėjo tarp pėsčiųjų nardyti, kad moteris reanimacijoje.

R.

R. portretas
Komentuojantys nuotrauką pažiūrėkit kokio senumo ji, dar net nėra A juostos atskirtos, tuo metu dviračių takas buvo būtent šaligatvyje.

Andrius

Andrius portretas
Aš dviratinininkas, pėstysis, vairuotojas. Foto ne iš įvykio vietos. Manto gatvėje dviračiams numatyta važiuoti A juosta. Ten ir važiuoju, iškyrus tuos atvejus, kai važiuoju su vaiku. Na negi su mažu ir nepatyrusiu padarėliu turiu lįsti į gatvę? Kai ten važiuoju, važiuoju lėtai, pasitraukiu nuo pėsčiųjų į pakraštį. Kai einu, einu NE DVIRAČIŲ TAKU. Pats dviračiu esu nutrenkęs netikėtai į dviračių taką įėjusį vyrą. Abu nukentėjom dėl jo kaltės.

Se

Se portretas
H.Manto g. 9 iš 10 dviratininkų važiuoja pėstiesiems skirtais šaligatviais, kai tuo tarpu šalia jiems yra skirta kelio dalis. Nei karto nemačiau , kad juos drausmintų policija ar savivaldybės viešosios tvarkos skyriaus darbuotojai. Vėliau ar anksčiau ir čia turėsime panašų įvykį.

!

! portretas
Raso dviraciu take. Taigi kalta nukentejusioji.

Nesuprantu durnai skubnčių

Nesuprantu durnai skubnčių portretas
Nereik puldinėt po ratais, ne pirmi metai atsirado dviračių eismas Klaipėdoje. Tačiau į išpieštus ženklus niekas nežiūri. Taikos prospekte, išsitrynę ženklai ir juosta žyminti dviračiams skirtą juostą. Dviračių takus labai mėgsta super mamytės atkišusios vežimėlius, ir visokio plauko moterėlės visagalės, kurios pridaro daug nemalonumų nekaltiems žmonėms...

Dviraciu takas-grieztai dviratininkams.

Dviraciu takas-grieztai dviratininkams. portretas
Svietimas, tik svietimas isgelbes nuo nelaimiu. Dviraciu takai -tik dviratininkams. Kaltas, kas replineja juo, turetu atlyginti nuostolius dviratininkui. Cia neraso, ar dviraciu taku ivyko nelaime?

...

... portretas
Ir kada tos bobos vaikščiodamos dairytis ims?

Lali

Lali portretas
O nuotraukoj dviratininkai kaip tik vaziouoja ne dviraciu taku.

Siau bas

Siau bas portretas
Būna kad lekia kaip bešeni ir ne taku

mentas

mentas portretas
pagaliau reiks šaudyti juos, dviratninkus.....radarais.

Jis

Jis portretas
Aš dažnai važiuoju dviračiu, bet ten kur kertasi su pėsčiųjų taku aš visada važiuoju lėčiau ir atsargiau. kam ten lėkti kaip akis išdegus? Beje man moteris taip po ratais irgi yra palindusi, bet miške ir tik dviračiams skirtame take. Gerai, kad pristabdžiau.

Ops.

Ops. portretas
Ateis laikas, mes visi stoviesime pries Dieva,katolikai,pravoslavai nesvarbu koks tikejimas, svarbu ka ziemeje gero padarei. Ne zmogus teis, o Dievas. Kiek vienas uz savo zemiskus darbus atsakys! Taip parasyta Biblijoje.

Lauk is saligatviu

Lauk is saligatviu portretas
Uzdrausti mieste vaziuoti dviraciais ir taskas!!!Issigalvojo taupyti zmoniu saskaita.Arba tegu lekia kartu su masinomis.Tegu jie pabuna kegliais biki irgi,tada gal ir supratimas bus is dviratininku.

Skdb

Skdb portretas
Tai nėra dviračiu takas. Dviračiu takas gatvej A juosta... nesvarbu kad raudonos trinkeles, klaipedoj jazzas..

AK

AK portretas
Todėl, kad dviratininko pajėgumas miesto take gal kokie 15-18 km/h, vos apie trys-keturi kartai didesnis už pėsčiojo. Tai nėra didelė problema. Dažnesnė problema yra pėstieji, kuriems siaura išskirta šaligatvio dalis - irgi pati gražiausia, tad mielai renkasi ten eiti, nepaisant jos kitokios paskirties. Kvailiausia, kad ir bandant apvažiuoti pėsčiąjį, išdidžiai žengiantį dviračių taku, jis lemtingą akimirką gali "susiprasti" - šast, ir jau po ratais. Nedarykite staigių, netikėtų judesių, apsidairykite žengdami į autotransporto ar dviračių važiuojamąją dalį. Tuo tarpu kliūčių pilna ir dviračių takuose, taipogi prisitaikome, kitame krante žolė žalesnė.

As

As portretas
Tuoj vemsiu nuo visų tų pėsčiųjų dejonių. Esam mobilūs, juk pėsti vaikštom, bet kažkaip kai kurie sugeba rasti problemų. Ar taip sunku apsižvalgyti, ar sunku stabtelėti? Dabar visi kalti išskyrus pėsčiuosius. BŪTENT - neikit dviračių takais ir nereiks verkt. Taškas.

as

as portretas
1. Kodėl automobiliams riboja greitį važiuojant mieste, o dviratininkui galima minti visu pajegumu 2. Taikos prospekte dviratininkam sutvarkė keliuką, o pėstiesiem duobė ant duobės

na

na portretas
taip, nuotrauka is Manto gatves, kur takai PAZYMETI gatveje, bet paziurekit, kiek jais dviratininku vaziuoja? visi kaip leke taip lekia saligatviais, tik spek sokineti ant sienu

Anonimas

Anonimas portretas
vienareikšmiškai jei pėstieji nelystų ne į savo taką problemų ir nebūtų. o dabar tai dviračiai per greitai laksto, tai blogai pažymėti, tai turėtų atskirti būti. O tai gal paprasčiau nekišti nosies į tą taką. Mes su šeima kaip einame, tai matome, kad takas raudonas ir nekišame nosies ten, ir dėl mūsų gali ten dviračiai lakstyti. O čia pėstieji nori eiti jų taku ir viskas. Išvada-debilai, kitaip ir nepavadinsi. Visada reikia pradėti nuo savęs, jei pats nesisaugosi, tavęs niekas neapsaugos. Lygiai taip pat ir perėjoje, pagal kitų logiką turėčiau eiti per perėją ir mane privalo praleisti bet kokiu atveju. Tačiau tiek aš tiek mano šeima pirma 100 proc. įsitikina, tik po to eina, ir tada nekyla nei nesutarimų nei problemų, ir visur spėjame ir viskas tvarkoje.

na jau tikrai

na jau tikrai portretas
Viso to nebūtų jei dviračių takai nebūtų daromi siauruose šaligatviuose,tai kur eiti žmonėms,gal skristi,jei didžiausią dalį užima dviračio takas.O kad dviratininkai laksto dideliu greičiu tais takais,tai matėm ne vieną kartą.

to Anonimas

to Anonimas portretas
Tikiuosi tokį glušių kaip tu ir numuš mašina :)

Siaip jau

Siaip jau portretas
Eidami per gatvę ar kelią žmonės pirmiausia apsižvalgo ar saugu, ar ne atvažiuoja auto. . Bet prieš eidami per dviračių taką kažkodėl mano, kad to daryti nereikia. Kodėl? Va taip ir baigiasi. Dviratininkui sustoti netikėtai praeiviui išėjus itaką, kuriuo jam priklauso važiuoti, per sekundę neįmanoma.

Taigi

Taigi portretas
Dviratininkas yra eismo dalyvis. Mieste pirmenybė teikiama pėstiesiems. Dviračių takai turi būti visiškai atskirai suformuoti o ne kartu su pėsčiųjų. Ypač parkuose, skveruose turi būti tik pėsčiųjų takai, dviračius varant pėsčiomis.

Jurgen

Jurgen portretas
klojant dviraciu takus reikejo nepaisyti liniju ir"nevogti" is pesciuju taku, o naujai irengineti,atskirai nuo pesciuju arba statyti tvorele kad dviratininkai neisvaziuotu is savo "teritorijos" ir kad bobutes ar vaikai nepalistu po dviraciu

Anonimas

Anonimas portretas
Jei jau žmogus iš prigimties glušas, tai jis visada tik lakstys, ar su automobiliu, ar su dviračiu. Kai kuriems po psichikos patikrinimo reikia leisti tiktai vaikščioti pėsčiomis. Bet jis vis vien tada nors bėgs kaip nuo virvės nutrūkęs.... Ir jokios taisyklės čia nepadės.

Eglė

Eglė portretas
Pėstieji, nepamirškit prieš kirsdami dviračių taką pasižiūrėti, ar nevažiuoja dviratis. Juk per perėją žvalgomės? Kas, kad greitis dviratininko ne toks, kaip automobilio, bet nei Jums smagu, jei į jus įvažiuos, nei dviratininkui. Bet tai turbūt daro tik dviratininkai, kurie tuo metu yra pėstieji... O kad žmonės visai nepaiso dviračio takų ženklų, tai faktas, būna, jei daugiau žmonių, tai visas šaligatvis užtvertas (įskaitant ir dviračių taką), o tu su dviračiu nors imk ir perskrisk, net persivest neina...Kodėl pėstieji nevaikšto gatvėmis? Nes nu kaip ir nekažką, bet dviračių takais tai jau kaip ir galima? Arba visada yra noras išspirt dviratininkus į gatves, nors realiai sutelpa ir ant plačiausio šaligatvio.

Rima

Rima portretas
Tai jau tikrai - nebandyk saligatvyje užeiti ant raudonos pusės jeigu reikia ją tik pereiti - gali tokių epitetų savo adresu išgirsti, kad ojoj

Mynikas

Mynikas portretas
Įvykis Taikos prospekte, o redakcija patingėjo ir įdėjo Manto gatvės nuotrauka, kur dviračių takai perkelti į važiuojamąją dalį.

Virginija

Virginija portretas
Nemanau,kad netikėtai.Čia gal suveikė lietuviškas principas...lai nesimaišo,čia mano teritorija...pati kalta ...nesitrauksiu...paauklėsiu...nesaugu niekur,net pėsčiūjų takuose.

To hmm

To hmm portretas
Čia nuotrauka tik asociatyvi

Hmmm

Hmmm portretas
O kur jūs matote kad pestciajam draudžiama eiti dviračių taku,ten bendras ženklas,o jei dviratininkas lekia kaip nuo grandinės nutrūkęs ,tai šitie takai ne lenktynėms ,vienareikšmiškai dviratininkas kaltas,,,vairuok saugiai,,, ir būsi teisus

Rasai

Rasai portretas
mes matyt ne tais takais vaikštom, nes kiek matau tai dviračių take kioskai, medžiai ir suoleliai stovi.. Niekas nesako, kad negalima įžengti, bet gal pirmiau apsidairyti, įsitikinti reikia?

Tam GAL

Tam GAL portretas
tu arba skaityt nemoki arba šiaip ne visai protingas ir matyt iš tų, kurie žygiuoja dviračių takais ir vargo nemato. Mane, kaip dviratininke, užveikė tokie pėstieji, kurie nežiūri kur eina - nori staigiai sustoja (eidami dviračių takais), nori išbėga į gatvę, net nepasižiūrėję į kairę ar į dešinę (dažnas atvejis senamiestyje arba Herkaus Manto g.), tai kalti dviratininkai, kad pėstieji buki? Pirmiau patys tegul atsimerkia, o tada kitus kaltina. Eidama visada apsidairau prieš kirsdama pėsčiųjų taką. Pagyvenkit užsieny ir pavaikščiokit dviračių takais, ne tik, kad apšaukti būsit, bet ir policiją jums iškvies. Daugiau supratingumo ir kultūros reikia. Visiems.

To anonimui

To anonimui portretas
Kalbi kliedesius apie eismą Šimkus g.

klaipedietis

klaipedietis portretas
Na zinote, kai eini link Vaiku pasaulio Debreceno gt.skvere nuo Gedminu,tai kazkodel keliauja beveik visi dviraciu taku, nors gatve kur masinos vaziuoja zmoniu nesimato...Biskuti pasukit savo SMEGENIS kur galima ir kur negalima eiti! Juk aiskiai nupiesta,kad cia dviraciu takas! o salia pesciuju! DEBILAI visai pasidare zmones,o paskui kaltina,va vaziavo pergreitai, eik kur priklauso ir nebus nelaimes! Arba eik gatve, kad iskarto nukeptu ir bus gerai!

Anonimas

Anonimas portretas
H. Manto gatveje nuo Liepų gatvės iki Daukanto g. pirma juosta turi buti skirta dviratininkams, antra - viešajam transportui. Privačiam transportui ten nėra reikalo važiuoti, nes nėra jokių įsukimų į gretimas gatves, gali važiuoti Šimkaus gatve. Gan paprastai išsprendžiama problema ir visiems bus saugiau, nebus konfliktų.

Anonimas

Anonimas portretas
čia jau mūsų visuomenės supratimo lygis, ale kur noriu ten einu. Tenka dviračiais nemažais pasivažinėti, tai mieste gali kas keletą sekundžių vis signalizuoti, kad pėstieji trauktųsi tuo tako, nes jiems ribų nėra, ženklinimo tuo labiau. Reikėtų manau policijos patruliams pradėti vaikščioti pėsčiomis po miestą ir pradėti dalinti baudas pėstiesiems už vaikščiojimą dviračių taku, nes tik baudos pradės įsisavinti, kam koks takas yra skirtas.

Rasa

Rasa portretas
Kad įžengti į dviračių taką kartais tenka to nenorint. Pažiūrėkit, mieste dviračių takas be kliūčių, o pėstiesiems dažniausiai takas siaurutėlis ir su kliūtimis - tai medžiai, tai laiptai į parduotuvėles, tai dar kas...

to gal

to gal portretas
Jei nelaimė įvyko, kaip rašoma, dviračių take, tada didžioji kaltės dalis yra pėsčiosios nes, pagal KET, pėstiesiems dviračių taku eiti draudžiama. Žinoma, dalis kaltės tenka ir dviratininkui, nes jis turėjo važiuoti tokiu greičiu, kad galėtų tuoj pat sustabdyti.

AK

AK portretas
Nevaldoma dalis yra į žymėtą dviračių taką einantys pasivaikščiotojai, dalis su šuniukais - dažnai ant pavadėlių, taką užtveriančių. Dviratininkus "nukeliant" prie sunkiojo transporto, skaitysite naujienas apie juos žuvusius, vietoje pėsčiųjų ir dviratininkų, susižalojusių dviračių takuose dėl pėsčiųjų kaltės.

gal

gal portretas
tai zenklas, galu gale pamatyti, kad dviratininkai yra nevaldoma visuomenes dalis? kada nuo miesto centro saligatviu jie bus nukelti, gal irgi nelaimes laukiama?

Galerijos

Daugiau straipsnių