Klaipėdoje dviratininkas nukentėjo perėjoje

Grįžti į straipsnį

me

me portretas
Nieko neaiškiai neparašyta. Prašome pastudijuoti giliau. Jei jau patys policijos vadai skirtingai interpretuoja - tai kur čia aiškumas? Jei jau nulipti reikia, tai kam tada skiriama tiek pinigų tam, kad padaryti nuolaidesnius dviračio tako, kertančio gatvę, bortelius? Tam, kad patogiau būtų nulipus nuo dviračio jį persivesti per gatvę? Ar tam, kad patogiau būtų važiuoti?

kom.me

  kom.me portretas
O kas tau neaisku.Aiskiai parasyta .Dviratininkas turi nulipti ir persivesti pestute dvirati.O be to pulti paciam po automobiliu ,nebent su proteliu negerai.

me

me portretas
Mane jau nervina tas KET neaprėžtumas dėl kelio kirtimo ant dviračio. Galėtų aiškiai ir konkrečiai parašyti, kokiais atvejais galima, kokiais ne. Matyt patys KET kūrėjai nežino, policijos vadai ir tie skirtingai interpretuoja (buvo straipsnis), tai ką kalbėti apie "civilius"... U-ž-k-n-i-so... Pati važinėju atsargiai, kai eismas intensyvus, nulipu (net jei yra tie kažkieno minėti "kvadarato" žymėjimai). Sveikata svarbiau už principus. Bet aiškumo reikia visiems. Gal tada mažiau tokių atsitikimų būtų...

WWWWW

WWWWW portretas
Dviratininkas ir kaltas. Labai jau norejo uz aciu ligonineje paguleti.

Asilams

Asilams portretas
Jeigu nesisaugosi automobilio pravažiuojamoje kelio dalyje tai nei perėja ar ne nepadės. Geriau jau būti adidžiam ir saugotis negu likti invalidu ar lavonu. Čia ir baigsis teisumas ar pirmenybė.

seklys

seklys portretas
sviesaforas ten nenormalus,is zalios i raudona persijungia be jokio ispejimo

Vairuot

Vairuot portretas
Dviratininkai ir perėjos. Pastebėta, kad dviratininkai dažnai kerta važiuojamąją dalį pėsčiųjų perėjose važiuodami dviračiu. KET 66 punktas nurodo: 66. Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms. Pastaba: dviratininkas, važiuodamas dviračiu per pėsčiųjų perėją, neįgyja pėsčiojo statuso ir tampa lygiaverčiu su kitais eismo dalyviais. Jis tampa pėsčiuoju tik nulipęs nuo dviračio ir vesdamas jį per perėją. Nesusiprateliai!!! Tikrai viena diena jus nutrenks jei ir toliau taip mąstysit

Den

Den portretas
Juk šioje perėjoje vienu metu dega žalia šviesa posūkiui iš Balitjos pr. į Minijos gatvę. O vairuotojai net nežiūri, ar kas kerta perėją. O dviratininkai niekada nebus teisūs kirsdami gatvę, nes jie važiuoja, neturi liemenės, nešviečia žibintas ir t.t.

vert

vert portretas
Eilinį kartą žurnalistai klaidina skaitytojus. Dviračiu nedraudžiama važiuoti per perėją.

klp

klp portretas
71. Dviračių vairuotojams draudžiama: 71.1. važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai; 71.2. važiuoti automagistralėmis ir greitkeliais; 71.3. važiuoti nelaikant bent viena ranka vairo; 71.4. vežti keleivius, jeigu nėra įrengtų specialių sėdėjimo vietų; 71.5. vežti, vilkti ar stumti krovinius, kurie trukdo vairuoti arba kelia pavojų kitiems eismo dalyviams; 71.6. būti velkamiems kitų transporto priemonių; 71.7. vilkti kitas transporto priemones, išskyrus tam skirtas priekabas; 71.8. važiuoti įsikibus į kitas transporto priemones. Daiva Janauskaitė : KURIAME PUNKTE PARASYTA KAD DRAUZIAMA VAZIUOTI PER PEREJA?

vardas*

vardas* portretas
Gerai isibegejo kad net kelis metrus nuskrido :D

kodel

kodel portretas
Nesitikejo, nepastebejo, negalima... Kartais taip truksta elementarios pagarbos vienas kitam.

gm

gm portretas
taip priklausomai nuo perejos zymejimo

Dviratininkas

Dviratininkas portretas
Jei šalia perėjos yra kvadratai. Tokiu atveju leidžiama važiuoti per perėją nenulipus. Balti kvadratai reiškia, jog dviračių takas kerta važiuojamą kelio dalį.

klp

klp portretas
Laikas isikalti i galvas kad tai "Pėsčiųjų perėja" o ne "Dviratininku pervaza", nuo dviraciu reikia lipti!

Galerijos

Daugiau straipsnių