Klaipėdoje mirė perėjoje partrenkta moteris

Grįžti į straipsnį

Oleg

Oleg portretas
Tikiu, kad kaltininkas grieztai atsakys.

Anonimas

Anonimas portretas
Uzuokauta artimiesems,kiek keliauju po pasauli,visur pastebiu pesciuosius tamsios paros metu devincius sviesai atspindincius rubus,pas mus LT,retas reiskinys,netik vairuotojai turi saugoti pesciuosiu,bet ir kiekvieno pesciojo givybe priklauso nuo paties,tad manau pradekim deveti sviesai atspindincius rubus ir tokiu nelaimiu zenkliai sumazes.

nemaža labai įžūlių vairuotojų

nemaža labai įžūlių vairuotojų portretas
Liepų gatvėje perėjoje ties Donelaičio gatve vairuotojai labai retai praleidžia pėsčiuosius. Lekia pro šalį net jau įžengus į perėją. Tas pats Liepų gatvėje ties Domšaičio galerija. Apskritai vaikščioti ne per perėjas Klaipėdoje saugiau. Tada apsižiūri, apskaičiuoji – ir eini. O čia nežinai eiti ar neiti, užvažiuos ar neužvažiuos..

Anonimas

Anonimas portretas
Paskaičiau komentarus ir kažkodėl susidaro vaizdas, kad visi kalti tik ne tie vairuotojai. Yra taisyklė nauja, jei žmogus sustojo ant šalygatvio prie perėjos auto vairuotojas turi sulėtinti greitį, kad galėtų sustoti. Todėl abu vairuotojai kalti. O įdomu kur važiavo ir iš kur važiavo dėl to, kad gali būti kalti, nes neįvertino savo būklės ir sėdo prie vairo pervargę, apsimiegoję, pavartoję narkotikų ir tai taip pat įtakoja vairuotojo veiksmus valdant auto ir sukeliant grėsmę aplinkiniams. Todėl labai įdomu iš kur ir kur tie vairuotojai važiavo, kada sėdo prie vairo. Kiek laiko iki auto įvykio buvo prie vairo, t.y. ar 15 min. ar 2-3 valandas nes pvz. grįžinėjo iš Kauno, Vilniaus. Viskas yra l. svarbu.

Vaida

Vaida portretas
Dar dėl šio įvykio. Gal tie vairuotojai buvo apsvaigę nuo narkotikų, gal pervargę neišmiegoję, reikia tikrinti jų mobilius telefonus, skambučius, gal važinėjo ir skambinėjo telefonais, gal velnias žino apie ką svajojo. Abu kalti lygiai, nes abu važiavo per perėja, kai ėjo pėstysis. Tuos vairuotojus reikia tikrinti ir siekti jų tikrinimo iki siūlelio, nes kad jie kalti ir neatsakingi tai ir taip aišku, tik reikia išsiaiškinti kokio lygio yra neatsakingumas ir kaltumas. Vairuotojai prieš raudoną šviesoforą sulėtina greiti ir , jei reikia sustoja, o čia kodėl prieš perėja nevažiavo 10 km./h. Vienas komentatorius čia piktinasi, kad jam neleidžia pėstieji važiuoti, tipo pėstieji nesidairo, o kur tavo kaip vairuotojo atsakomybė, ką. Prieš perėja turi būti budrūs visi.

Daina

Daina portretas
prisimenu ,neseniai prie žalio signalo pradėjome eiti per pėsčiųjų perėją prie Dramos teatro. Staiga pro mus nežmonišku greičiu pralėkė du jauni vairuotojai. Prie raudonos šviesos. Bent jau naujas meras turėtų pasirūpinti Klaipėdos "budulių" tramdymu.

Silvija

Silvija portretas
Na, bet ir komentarai! Vienai parūpo kur gi vaziavo masinos tokį ankstų rytą, kita pavadino 53- ju metu moteri "senute" ir dar pacia apkaltino.......Be žodžių.

Vaidai

Vaidai portretas
Zuvo zmogus! o tau tik svarbu kas kur vaziavo?! Apie kokias lenktynes tu nusisneki jeigu parasyta kad kita masina vaziavo priespriesais?

Vaidai

Vaidai portretas
Tai tie vyrukai matomai irgi į darbą važiavo. Kas čia kelsis šeštą ryto, kad palenktiniauti.

KLB

KLB portretas
Tai gi ten yra ir sviesoforas,nors jis nuo 19val. iki 7.00 dirba budinciu rezimu,tai kaip reikia lekti,kad nespetum sustoti ir pamatyti zmogu,kuris jau beveik iki puses gatves nuejes. O kaip gi nauja taisykle,kuri sako,kad reikia sustoti vos pamacius zmogu prie perejos? Baisu,gaila zmogaus,kuris dar galejo gyventi ir gyventi.Uzuojauta seimai ir artimiesiems.

Kestas

Kestas portretas
Taip einant per perėja reikia apsidairyti, bet kai viena mašna jau sustoja, o kita aplenkia sustojusia mašina ir pralekia per perėja tai apsižiurėjimo neužtenka. Tada saugiau eiti ne per perėja.

as

as portretas
pirmoje juostoje sustojo mašina praleisti pėsčiąją, o važiavęs antra juosta nesustojo. Smūgis buvo stiprus, jei ją išmetė į priešpriešine puse po kita važiuojančia mašina. Baisu, taip dažniausiai žūva pėstieji

Vaida

Vaida portretas
Iš šio straipsnio supratau viena. Moteris ėjo į darbą ryte, nes tada prasideda rytinė pamaina. O tie du vyrukai su tomis mašinomis kur važiavo? Kas tai paslaptis? Čia rašo, kad lenktyniavo, tai gi jei ryte važinėja be tikslo, kada iš tikrųjų labai mažai žmonių, tai visko gali būti, kad lenktyniavo. Šiaip yra fizikos dėsniai ir laiku stabdant žmogų gali pamatyti , gali stabdyti. Jei auto techniškai tvarkinga , tai prie tokio greičio sustoja kaip įbesta ir pakankamai nedidelį atstumą nuvažiavusi. Todėl man iš šio straipsnio jaučiasi nelygybė, nes apie žuvusią parašyta info daug daugiau, t.y. ji ėjo į darbą, tą galima patikrinti pagal dokumentus. O kur važiavo tie vairuotojai, ką nesimiega eisiu pasivažinėsiu?. Kodėl policija nepaklausė ir niekas neparašė kur taip anksti susiruošė. Dabar dėl jaunų vairuotojų gebėjimo sustoti, būti dėmesingiems , na gal ne visi tokie , bet dauguma per daug savimi pasitiki, per daug yra neatsakingi. Ir dar , gal tie vairuotojai tarpusavį susiję?

Liudna

Liudna portretas
Abi puses kaltos, taciau , nors ir labai gaila nukentejusios, bet reikia buti atcargiems, patiems, paziureti i kaire, paziureti i desine, kaip galejo ten ivykti toks atsitikimas, nejaugi moteris nepasuko galvos apsidairyti, lidna labai. Daugiau reiketu sviesti senukus, o jiems skubeti nebera kur, gali ir palaukti atsitrauke nuo saligatvio.Kalbu taip nes kazkada vairavau,tai juos suprantu.

As

As portretas
Nuosirdziai uzjauciam artimuosius , zuvusiai AA

Ekspertas

Ekspertas portretas
Jei nereguliuojama perėja, tamsiu paros metu nebuvo tinamai apšviesta, jei kelio danga slidi, jei pėstysis buvo tamsiai apsirengęs be atšvaitų ir į perėja žengė vienas, vairuotojui gali grėsti tik sąžinės graužatis

Geras

Geras portretas
Ten parašyta , ėjo per perėją ir viskas tuom pasakyta ,vairuotojas bet kuriuo atveju kaltas,o šiaip jis net nesiruošė stabdyti jis lėkė ,gal ir mobilių kalbėjo ,jis gi krutas žudikas

Faktas

Faktas portretas
tas, kad kalti dažniausiai būna pėstieji. Prieš einant per perėją, reikia įsitikinti, kad tave praleis. Vairuojant patamsiais ir bandant įžvelgti juodus pėsčiuosius, be šviesą atsipindinčių fragmentų, labai sudėtinga.

Nesvarbu

Nesvarbu portretas
Komentuoti, situacijos nežinant, taip pat kaip sugalvojau taip ir rašau!!! Jeigu vairuoji leistinu greičiu ir ypač slidžiame kelyje, važiuosi lėtai, visad spėsi sustabdyti! Nes paskaičius komentarus gali susidaryti vaizdą jog pati moteris palindo po ratais, nes gyvent nusibodo ir kaltina bmw vairuotoją... Neturit ką rašyt geriau eikit sniegą kast

As

As portretas
Kaltos buna abi puses.Bet slydziu ziemos metu nelabai sustabdysi staigiai i pereja isejus zmogui.Todel zmogau saugok pats save.Neskubek ir spesi.

Irma

Irma portretas
Uztat dabar nereikia niekur skubeti,nei i darba nei dar kur....Puse 7 ryto tikrai nebuna daug masinu,tai aisku kad kirto gatve per neatiduma.Ne visada buna pirmenybe draugai.Uzuojauta seimai..

Mante

Mante portretas
Zinot kai viska zinancius komentatorius partrenks arba jusu artima zmogu einant per apsviesta pereja kitaip kalbesit.Geda klausytis kai kalbama i vienus vartus.Pamatykit kiek vairuotoju vaziuoja nei kiek nesustodami...

Augustas

Augustas portretas
Pėstieji labai neatidūs. Dabar toks metas,kai labai prastas matomumas o pėstieji eina ir galvoja,kad už juos turi pasirūpinti kiti. Juk mašiną sustabdyti daug sunkiau ,ypač kai tokia slidi danga ,nei pačiam pėsčiajam pasirinkti saugų gatvės perėjimą.Apšvietimas prastas ir pėstieji be atšvaitų -visiškai nematomi.Ypač moterys- eina kur papuola ir kada papuola. Užsiverčia apykakles ir net neapsidairiusios kerta gatvę.

Skaitytoja

Skaitytoja portretas
Buvo partrenkta tamsiu paros metu... Tai ar gatvių sankryžoje neturi būti pakankamas apšvietimas? Tai metas, kai žmonės skuba į darbus! Žiemą tamsus paros metas bus skaitomas ir 9 ryto jei diena įkainota ir lietinga aušta...Visų pirma, apšvieskite miestą pakankamai, o tada ir mirčių beprasmių mažės.Lai ilsisi ramybėje...Užuojauta artimiesiems

Galerijos

Daugiau straipsnių