Klaipėdos Keleivių terminalo statybų konkurse, kurio vertė siekia 175,5 mln. litų, mažiausia pasiūlyta kaina yra 112 mln. litų, teigia Klaipėdos uosto vadovas.
"Geriausias pasiūlymas - 112 mln. litų, antroje vietoje - 120 mln. litų, trečioje vietoje - 125 mln. litų, ketvirtoje - 135 mln. litų, penktoje - 139 mln. litų", - sakė Eugenijus Gentvilas.
Tačiau jis teigė negalintis įvardyti dalyvio, pasiūliusio mažiausią kainą.
Anot jo, šiame konkurse, kuriame gauta iš viso 10 pasiūlymų, dalyvavo ir Kinijos bendrovė "China Road and Bridge Corporation", tačiau ji neplanavo laimėti.
"Šiame konkurse žvalgybiniais sumetimais dalyvavo ir "China Road and Bridge Corporation", jie pasiūlė labai brangią kainą, tačiau jie pripažino, kad nesiruošė laimėti", - teigė jis.
Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo statybų konkursas stringa teismuose - viena iš dešimties konkurso dalyvių - Vokietijos bendrovė "Josef Mobius Bau-Aktiengesellschaft" apskundė jo rezultatus.
Lietuvos apeliacinis teismas gegužės viduryje leido atnaujinti konkurso procedūras, kurias "Josef Möbius Bau-Aktiengesellschaft" prašymu kovo pradžioje buvo sustabdęs Klaipėdos apygardos teismas. Šis teismas antradienį turėtų priimti galutinį sprendimą, ar uosto direkcija, atsisakiusi atidėti vokų atplėšimo datą, nepažeidė įstatymų.
Planuojama, kad modernizuojant prekių ir keleivių aptarnavimo infrastruktūrą, bus įrengta apie 950 metrų ilgio krantinių - terminalas bus statomas tarp naujosios Smiltynės perkėlos ir vienos didžiausių uosto krovos bendrovių "Klaipėdos Smeltė", prie 81-82 krantinių. Statybos turėtų trukti apie pustrečių metų.
Šiam projektui ketinama panaudoti 91,278 mln. litų Europos Sąjungos paramos lėšų.
Naujausi komentarai