Magistralėje „Via Baltica“ susidūrė keturi vilkikai: vienas nulėkė nuo kelio (vaizdo įrašas)

Grįžti į straipsnį

Juozas

Juozas portretas
Šitoje magistralėje vairuotojas turi pasirinkti saugų važiavimo greitį, o nežiūrėti,kad ant kelio ženklo užrašyta 120km/h ir nesijausti,kaip važiuojant kariniame palegone...

Būtų

Būtų portretas
Bent po dvi eismo juostas dauk nelaimių būtų išvengta, bet nemoka labusai kelių tiest, kas prie ruso pastatyta tas dar kažkiek panašu į kelią

Idomu,

Idomu, portretas
kas pamaise tam pirmajam ir nuvaziavo? Be priezasties niekas nekerta kelyje per stabdzius!

Vairas

Vairas portretas
Čia paprasčiausias mandrumas.Vienas, matyt, saugiai sumažino greitį , esant tokiam orui, iki 80 ar 85 , kiti gi nevažiuos 5km/h lėčiau negu gali važiuoti ir prasideda lenkimai.....vienas susimėtė ir bye bye...

Furman

Furman portretas
Furų vairuotojai bjauriausi iš visų vairuotojų. Todėl,kai išgirstu, kad furos susidūrė tarpusavyje, kažkaip malonus jausmas aplanko.

skiep

skiep portretas
reikia labai saugotis furu,nes jas vairuoja velniai zino is kur atvyke,nuo kalnu nusileide kur ner jokiu eismo taisykliu tik viena kas didesnis tas pirmesnis.Kaip ziema vairuot jie ismvis neturi jokio supratimo.Ant kiek debilu reikia but,kad ziema vaziuot per kelis metrus vienas nuo kito.

pensininkė

pensininkė portretas
trečiadienį irgi snigo ir pustė net Lietuvoje bet ir Estijoje ir Latvijoje grįžę vairuotojai iš Estijos pasakojo kad Lietuvoje blogiausiai prižiūrimi keliai Lietuvoje kad ir barsto tai kaip bobutė iš saujos o Estijoje bareto normaliai keliai normalūs jokių problemu kad sninga ir pusto o pas mus problema ne tik kelių valymas bet kur tik bęsi pirštu ten problema

Blogas tas kelias

Blogas tas kelias portretas
Via Baltika tik grazus pavadinimas. O is tikruju, tai tas pats tarybiniu laiku kelias, tik viena kita ziedine sankryza padaryta, ir viskas. Kaip buvo po viena juosta i abi kryptis, taip ir liko. Magistrale, tai buna su zalia, skiriamaja juosta. O cia tai is tikruju, jokia, ne magistrale. Zinoma, ir vairuotojo patirtis svarbu, bet taip pat ir kelio salygos taip pat. Matosi, kad ir nevisada pabarstoma, o ir ta nauja druska mazai efektyvi

Rokas

Rokas portretas
Vairuoja neturintys patirties ir toks rezultatas. Nes esmė tautybė, lytis, esmė patirtis ir sveikata. Jei furą vairuoja 20 metų žmogus, tai kelyje beždžionė su granata. O kai vairuoja 40 metų žmogus, kuris turi 20 metų stažą ir iš jų dešimt metų už furos vairo- tada tikimybė maža, kad jis sukels avariją. JAV ir Kanadoje mačiau nemažai ir moterų už furų vairo. Vairuoja ir kalnų keliais. Ir puikiai vairuoja. Ten yra sunkvežimių ir furų vairavimo mokyklos ir jos nebaigęs negausi net pieno po miestą vežioti. Mokykloje mokosi vienerius metus! O į jas priima ne jaunesnius 28 metų ir turinčius ne mažiau 8 metus vairavimo patirties. Labai atidžiai tikrinama būsimų vairuotojų fizinė ir psichinė sveikata, ūgis turi būti ne mažesnis 1,75. Po šios mokyklos vairuotojai gauna darbą ir su fura ir su gaisrine mašina ir greitosios pagalbos. Bet su vairuotoju stažu, gautu Rytų Europoje, į tą profesionalių vairuotojų mokyklas nepriimami. Stažą reikia užsidirbti JAV. Taksuok.Ir nė vienos avarijos.

Tiesa

Tiesa portretas
Ukrainiečiai visokie samdiniai vaziuot nemoka.Atrodo kad pries 30 metu nebuvo nei pigu,nei sniego,o ir keliu kokybe buvo prastesne.Tai del to kad priviso visokio plauko samdinių,bukaprociu.

kokia cia ,, Via Baltika ,,

kokia cia ,, Via Baltika ,, portretas
Greiciau isasfaltuotas kaimo vieskelis...

Artūriukas

Artūriukas  portretas
Per tiek metų nebuvo noro padaryti normalaus kelio į Europą...užtai į rytus turim ir ne vieną....elementarus kenkimas,matosi prioritetai

o

o portretas
Tai nuo kada cia magistrale? Čia nacionaline gėda.

Y

Y portretas
Pirmą furą gal ir sumėtė, bet likę trys tai traukinuku rėžėsi viens į kitą dėl saugaus atstumo nesilaikymo, ką labai mėgsta furistai daryti važiuodami vilkstine.

Manau

Manau portretas
Pasirink saugų greiti.

Galerijos

Daugiau straipsnių