Šį savaitgalį uostamiestyje finišuojantis trečiasis videomeno ir alternatyvių kino formų festivalis „Dezintegracija 333“ susivienijo su audiovizualinės poezijos festivaliu „Tarp“ ir Klaipėdos kultūrų komunikacijų centru.
Sutampa ne tik laikas ir vieta, bet ir meniniai vėjai - kinas, paskaitos, muzika, poezija - netradicinės jų raiškos formos.
Penktadienį Šiaulių universiteto audiovizualinių menų dėstytojo R.Venckaus paskaitoje „Nuo poetinės metaforos iki videopoezijos“ bus kalbama apie poetinių metaforų raidą ir poezijos vizualizavimą, apžvelgiama poetinio kino pradinininkų kūryba, posttarybinio kino poetinės metaforos, mėgėjiško neprofesionalaus kino kūryba, kurioje pastebimos poetines metaforos.
Po dar vienos edukacijos dozės - žinomo menotyrininko K.Šapokos videopaskaitos apie videomeną seks „Tarp“ festivalio proga susibūręs electro acoustic minimal projektas, kurio dalyviai - vokalistė Eglė Sirvydytė, Aivaras Ruzgas (AVaspo) ir Pranas Gudaitis (SheeZzanova). Po jo vakaro bangas toliau audrins Klaipėdai puikiai žinomi atlikėjai - GyS (Gytis Skudžinskas) ir d.n.s.
Šeštadienį lietuviškos avangardinės muzikos tėvai-dinozaurai „Ir Visa Tai Kas Yra Gražu Yra Gražu“ atvažiuos į Klaipėdą ir užbaigs trečiąją „Dezintegraciją 333“. Festivalio fanams jie pristatys naują koncertinę programą, be to, bus demonstruojami Artūro Baryso (Baro) filmų archyvai. Tai reta proga pamatyti jaunus eksperimentinio videomeno žingsnius Lietuvoje, bei žvilgterėti į vieno iš paslaptingiausių ir kontroversiškiausių kūrėjų mintis. Baigiamasis renginio štrichas - „Vinyl workerz“ diskoteka, žadanti daug banguotų judesių, muzikos bangų ir gal net ciklonų.
Festivaliniai renginiai vyks lapkričio 20 ir 21 d. 19 val. „Prieplaukos“ klube (Žvejų g. 8, Klaipėda).Įėjimas - 10 litų, į abu renginius - 15 litų.
Naujausi komentarai