Viename iš populairiausių pasaulyje pramoginių interneto portalų „Mail Online“ publikuojamas straipsnis apie konkursą, kuriame dalyvavo ir Asta Valentaitė.
Lietuvė dalyvavo pasaulinėje atrankoje į „Martini“ reklamos veidą ir pateko į simbolinį konkurso trejetuką. Konkursą laimėjo ispanė Barbara Gonzales. Apie šią didelę reklamos veido atranką populiarus portalas parašė neatsitiktinai – anksčiau „Martini“ veidais buvo Charlize Theron, Thandie Newton ir Monica Bellucci.
Viena iš jų galėjo būti ir lietuvė A. Valentaitė. Vis dėlto paskutiniajame atrankos etape didelė sėkmė ją apleido.
„Mail Online“ savo straipsnyje nepaminėjo A. Valentaitės – jis skirtas aprašyti konkursą ir jo nugalėtoją. Tačiau A. Valentaitė matyti vienoje iš straipsnį iliustruojančioje nuotraukoje, o prie straipsnio pridėtame vaizdo reportaže lietuvė parodoma net keletą kartų.
Portalo skaitytojai klipe gali pasigrožėti ir A. Valentaitės kūnu, kurį pridengia tik baltas maudymosi kostiumėlis.
Naujausi komentarai