Pereiti į pagrindinį turinį

Kodėl lenktynių metu V. Žala nori, kad artimieji jį paliktų ramybėje?

2022-12-06 13:42

Metų pabaigoje lenktynininko Vaidoto Žalos galvoje sukasi ne mintys apie šventes, o apie Dakaro ralį, į kurį vyras prieš pat Naujuosius iškeliaus jau aštuntą kartą. 

Vyras buvo atviras kalbėdamas ir apie santykius su Gabriele Martirosian. Vyras buvo atviras kalbėdamas ir apie santykius su Gabriele Martirosian. Vyras buvo atviras kalbėdamas ir apie santykius su Gabriele Martirosian. Vyras buvo atviras kalbėdamas ir apie santykius su Gabriele Martirosian. Vyras buvo atviras kalbėdamas ir apie santykius su Gabriele Martirosian. Vyras buvo atviras kalbėdamas ir apie santykius su Gabriele Martirosian.

„1980-aisiais starto sąraše buvo Geležinės ledi Margaret Thatcher sūnus. Nelabai jam pasisekė, pasiklydo, po to šešias dienas jo ieškojo. Prieš keletą metų startavo F1 lenktynininkas Fernando Alonso, taip pat daug dėmesio sulaukė. Šiemet bus 45-asis „Dakaras“, statistiškai tai antras žinomiausias automobilių sporto prekės ženklas po „Formulės 1“, todėl kasmet pritraukia naują mėgėjų auditoriją. Sportininkų, kurie gal išvis nevažiavę, o gal važiavę kitose sporto šakose. Automobilistams Dakaro ralis yra kaip olimpiada, kurioje visi nori išbandyti savo jėgas ir ištvermę“, – kalbėjo V. Žala.  

Vyras kalbėjo ir apie pavojingiausias Dakaro ralio situacijas. „Viena trauma gąsdina ne tik mane, bet ir visus lenktynininkus, tai baimė pražiopsoti kopos lūžį. Kai tu leki dykuma, yra tam tikrų vietų, kuriose vidutinis greitis yra nemažas, važiuoji lygiu paviršiui ir staiga kopa lūžta žemyn, įsivaizduokit, krenti kaip nuo 3 ar 5 aukštų pastato. Toks šuolis tavęs gali laukti. Ir jeigu tuo momentu pražiopsosi stabdymo tašką, tai bus skrydis be sparnų“.  

Organizatoriai užtikrina, kad nelaimės atveju tu būsi pasiektas per 15 min. Turint omeny, kad greičio ruožas gali siekti 500 km, tai yra įspūdingas pažadas saugumo atžvilgiu.

Vaidotas prabilo ir apie kainas bei atskleidė, kiek pinigų su komanda kasmet pakloja norėdami dalyvauti Dakaro ralyje. „Organizatorių mokesčiams pastaraisiais metais sumokėdavom apie 100 tūkst., liūto dalis yra mokesčiai už ekipažo startą „Dakare“. Į starto mokesčius įeina technikos transportavimas iš Europos, maitinimas, sauga. Pavyzdžiui, organizatoriai užtikrina, kad nelaimės atveju tu būsi pasiektas per 15 min. Turint omeny, kad greičio ruožas gali siekti 500 km, tai yra įspūdingas pažadas saugumo atžvilgiu. Reikia krūvos sraigtasparnių ir visas tas karavanas turi kiekvieną dieną sekti. Tada pradedi suprasti, kad tokį renginį tokiu masteliu suorganizuoti kainuoja didelius pinigus, ir kodėl tie startiniai mokesčiai tokie žvėriškai dideli“.

Vyras buvo atviras kalbėdamas ir apie santykius su Gabriele Martirosian. Kodėl lenktynių metu Vaidotas nori, kad artimieji jį paliktų ramybėje? Kaip ištveria alinančią dieną automobilyje? Ir kodėl sportinėse mašinose oro kondicionierius yra prabanga? Antradienį laidoje „Bus visko“, 20 val. per LNK. 

 

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų