Baldus grąžinti sudėtinga Pereiti į pagrindinį turinį

Baldus grąžinti sudėtinga

2006-08-31 09:00

Dienos rūpestis

Baldus grąžinti sudėtinga

Pirkėjai kartais įsigyja bute netelpančius baldus.

Išrankių vartotojų kartais netenkina ir nusipirkto baldo spalva.

Tačiau dėl neapdairumo įsigijus baldą, kuris vėliau nebepatinka, jo grąžinti negalima.

Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos prie Ūkio ministerijos Klaipėdos skyriaus vyresniosios valstybinės inspektorės Vijoletos Budriuvienės manymu, vartotojai, esant neaprėpiamai baldų pasiūlai, nebesugeba išsirinkti.

Per mėnesį įstaiga sulaukia apie 40 vartotojų skundų dėl įsigytų baldų.

Dažniausiai skundžiamasi, kad baldai netelpa patalpoje ar jo spalva netinka prie interjero.

„Prieš perkant baldą, reikėtų jį matuoti, apžiūrėti parduotuvėje. Tik tada užsisakyti ir pirkti. Pasiūla yra labai didelė ir kainos įvairios“, - teigė inspektorė.

Rūpesčių kyla ne tik pirkėjams, bet ir prekybininkams.

Mat klientai, užsisakę baldus, būna sumokėję tik dalį kainos.

Kitos dalies nesutinka mokėti.

Tokiu atveju, specialistės teigimu, problema gali būti sprendžiama tik bendru parduotuvės ir kliento susitarimu.

Esant kokybės defektams, pirkėjai gali reikalauti pakeisti analogiška preke, sumažinti prekės kainą, prašyti neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus arba atlyginti nuostolius, kurių vartotojas patyrė šalindamas trūkumus.

Bendrovės „SBA idėjos namams“ klientų aptarnavimo vadybininkės Skaidros Kaveckienės teigimu, baldui netilpus pro duris, jį galima grąžinti.

Tačiau dar prieš klientui perkant baldus, pasidomima, ar baldas tilps pro duris.

Baldą galima grąžinti ir, jeigu jo siūlės yra kreivos, jei nekokybiškas audinys.

Tokiu atveju bendrovė siūlo pakeisti baldą kitu.

Naujausi komentarai

Komentarų nėra

Daugiau naujienų