Papasakojo, dėl ko pyksta klientai: užkliūva ir pardavėjų šypsena

  • Teksto dydis:

Sakoma, kad aptarnaujantis personalas patiria psichologinį smurtą. Dirbti aptarnavimo sektoriuje darosi vis labiau nesaugu. Kokia yra tikroji realybė?

Apie tai LNK reportaže buvo kalbamasi su „Iki“ komunikacijos vadove Vaida Budriene.

– Ką tenka matyti, kokia situacija?

– Tenka matyti įvairiausių situacijų, bet reikia suprasti, kad į parduotuvę einama kiekvieną dieną su vis skirtingomis nuotaikomis. Būna įvairių klientų.

– Dėl ko dažniausiai klientai būna nepatenkinti?

– Svarbu paminėti, kad tokių klientų, kuriuos kas nors siutina, yra mažuma. Didžiausias pastebėjimas – klientams rūpi parduotuvė, nes klientai yra nuolatiniai, rajono ar miestelio gyventojai, kurie eina į tą pačią parduotuvę. Jiems rūpi, kad ne ten padėtas koks nors produktas, nešvara, ar pardavėja ne taip nusišypsojo. Yra įvairių kasdienių situacijų. Gal ir gerai, kad jie išsako savo pozicijas ir leidžia mums pasitempti.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

– Kaip reaguoja darbuotojai?

– Mes turime mokymus, kaip susivaldyti konfliktinėse situacijose. Svarbiausia išspręsti konfliktą taikiai. Kartais tereikia pasikalbėti su klientu, paaiškinti situaciją, kodėl yra vienaip, o ne kitaip. Dažnai būna diskusijų dėl kainų arba akcijų. Reikia paprastai paaiškinti, maloniai nusišypsoti ir išspręsti konfliktą. Jeigu konfliktas rimtesnis, tada kviečiama parduotuvės administracija ir ji sprendžia konfliktą. Ji kasmet irgi mokosi, kaip bendrauti su įvairiais klientais. Dažniausiai neturime tokių situacijų, kad reikia kviesti policiją. Dažniausiai konfliktai yra išsprendžiami. Jeigu atsitinka taip, kad konflikto išspręsti negalime, tada pasiūloma klientui parašyti nusiskundimą. Tada įsijungia ir kiti elementai: teisė, komunikacija. Kartais konfliktai būna tikrai rimti. Tada kviečiama policija.

– Ar vis dar vyrauja tas mąstymas, kad klientas yra visada teisus?

– Jis ir yra visada teisus. Mes dirbame tik klientams, nes jie yra mūsų pagrindas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

HAMIZMAS

HAMIZMAS  portretas
Kodėl nėra diskusijos apie tikrai blogas pardavėjas. PVZ KAI TU TIKIESI SKANIOS ŽUVIES, O TAU IŠRENKA IR ĮGRŪDA SANĄ ŽUVĮ, HAMIZMAS

GGG

GGG portretas
Paprastesniems ir suratingesniems reikia būti...

Rokas

Rokas portretas
Šypsena pasklinda pamačius straipsnį apie IKI. Ne, nesakau, kad ji blogiausia [va už Rimi blogesnių tai tikrai nerasčiau], bet ir gero nieko negalėčiau pasakyti. Gaunu jau pora metų jų reklaminę informciją, atseit va kokios nuolaidos bus šį savaitgalį. Va naujausia reklama: Mandarinai, 1,99€, svogūnai -0,49€; Pienas IKI 2,5 %, 1 l - 0,99€. Žinau, pabrango viskas, bet Maximose tokios ir dar geresnės kainos be jokių akcijų... O ir siūlomas asortimentas - skurdus ir tik nesveiko maisto reklama.
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių