Karštos diskusijos uosto taryboje Pereiti į pagrindinį turinį

Karštos diskusijos uosto taryboje

2005-04-23 09:00

Karštos diskusijos uosto taryboje

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos taryboje, kurią sudaro Susisiekimo ministerijos, Uosto direkcijos ir uosto kompanijų atstovai, vakar svarstytas 2006-2010 metų investicijų projektas.

Pagal uosto kompanijų paraiškas per trejus metus reikia investuoti į uostą apie 400 mln. litų. Jau dabar Uosto direkcija iš įvairių bankų yra pasiskolinusi apie 180 mln. litų. Skolinimosi iš bankų galimybės beveik išsemtos. Kiekvienais metais Uosto direkcija turi grąžinti po 20-24 mln. litų imtų kreditų ir palūkanų.

Iš rinkliavų, kurios per metus sudaro per 100 mln. litų, uostui vystyti atlieka 20-30 mln. litų. Todėl vakar uosto taryboje vyko karšti ginčai, kokias krantines per artimiausius metus statyti pirmiau. Uosto generalinis direktorius Sigitas Dobilinskas teigė, kad reikia pabaigti pradėtas krantinių statybas. Taip pat aišku, kad nuo kitų metų būtina pradėti statyti keleivių ir krovinių terminalą prie II Smiltynės perkėlos. Tik iškyla klausimas, ar pastačius šį terminalą iš Kelių fondo lėšų bus praplatintas Baltijos prospektas. Kokios krantinės bus statomos iki 2010 metų, galutinai ketinama išsiaiškinti uosto plėtojimo tarybos posėdyje, kuris vyks gegužę.

Vakar taip pat svarstyta, ar reikia uostui įsigyti 20-30 vietų apžvalgos laivą. Per metus atvyksta daugiau kaip 60 delegacijų, kurioms reikia pristatyti uostą. Stokodama pinigų, Uosto direkcija negali užsakyti statyti specialaus apžvalgos laivo. Viliamasi, kad kokia nors kompanija užsakys tokį laivą arba įsigis naudotą, o Uosto direkcija su ja sudarys veiklos sutartį arba laivą nuomos.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų