“Klaipėdos Smeltės” investicijos laukia krantinių
Laivų krovos bendrovė “Klaipėdos Smeltė”, siekdama padidinti krovos apimtis, jau šiemet planuoja pradėti statyti 15 mln. litų vertės universalią konteinerių aikštelę bei investuoti dar apie 61 mln. litų į konteinerių bei šaldytuvų terminalų statybas.
Konteinerių terminalas priimtų didžiuosius konteinervežius laivus, gabenančius iki 3 tūkst. TEU (sąlyginių jūrinių konteinerių). Nors Klaipėdos uoste jau yra du konteinerių terminalai, tačiau dėl nepakankamai gilios akvatorijos didieji laivai negali priplaukti prie krantinių.
Planuojamas šaldytuvų terminalas būtų vienas moderniausių Baltijos jūros šalių uostuose. Jo projektiniai pajėgumai - 600 tūkst. tonų krovinių per metus.
Šiuo metu Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos pasamdytos kompanijos stato ir rekonstruoja 82-89 bei 105-106 krantines, esančias „Klaipėdos Smeltės“ teritorijoje. Uosto direkcija yra įsipareigojusi didžiąją dalį darbų baigti dar šiemet. Šiose krantinėse ir būtų statomi abu terminalai. Pasak „Klaipėdos Smeltės“ generalinio direktoriaus Rimvydo Vaštako, statybos vėluoja, todėl bendrovės investicijos priklausys nuo to, kaip savo įsipareigojimus vykdys Uosto direkcija. „Investuoti galėsime tik tuomet, kai krantinės bus pastatytos, - sakė jis, - jei krantinių statybos ir toliau vėluos, nuostolių patirs ne tik mūsų bendrovė, bet ir Klaipėdos uostas“.
1998 metais pradėjusi veiklą „Klaipėdos Smeltės“ bendrovė jau investavo 66,953 mln. litų į įmonės finansinį ir nekilnojamąjį turtą, taip pat valdymo sistemos pertvarkymą, šiuolaikinės saugos, darbo apskaitos technologijų įdiegimą, darbuotojų kvalifikacijos kėlimą, mobilios krovos technikos įgijimą bei aplinkos sutvarkymą.
Iki 2010 metų „Klaipėdos Smeltė“ strateginiams bendrovės plėtros projektams įgyvendinti ketina investuoti nuo 120 iki 150 mln. litų.
Naujausi komentarai