Automobilių gamintoja „Renault“ pristato naują kompaktiško vienatūrio „Scenic“ kartą. Naujasis „Scenic“ gali pasigirti daugybe erdvės bei komforto visiems automobilio keleiviams ir vairavimo kokybe, kuri prilygsta sedano klasės automobiliui.
Naujasis „Scenic“, 8 cm ilgesnis už pirmtaką (bendras ilgis 4,34 m). Kompaktiškos formos, dinamiškos linijos, išsiskiriančios formos galiniai žibintai ir sportiška priekinė dalis, pasiskolinta iš naujosios „Megane Coupe“, kuria sportiško vienatūrio įvaispūdį. Plačios priekinė (1545 mm) ir galinė (1547 mm) vėžės užtikrina, kad naujasis „Scenic“ tvirtai stovi ant kelio. Automobilio tvirtumą dar labiau pabrėžia jo proporcijos.
Naujame „Scenic“ salone yra dar daugiau erdvės, komforto ir daiktų pasidėjimo galimybių nei buvusiuose modeliuose. Ilgesnė ratų bazė (2702 mm, 20 mm daugiau už „Scenic II“) antros eilės keleiviams leidžia džiaugtis didžiausia klasėje erdve kelieniams - 235 mm. Visos automobilio sėdynės yra visiškai modulinės, o atskiros galinės sėdynės gali būti sulankstomos taip (arba išimamos visai), kad automobilyje tilptų iki 1,8 kubinių metrų krovinių. Nulenkus priekinio keleivio ir galines sėdynes automobilyje galima vežti iki 2,5 m ilgio krovinį.
Naujajame modelyje yra 86 l erdvės įvairiems daiktams susidėti. Automobilio keleiviai gali naudotis 4 daiktadėžėmis po grindimis, 4 stalčiais, esančiais po sėdynėmis, 6 kišenėmis žemėlapiams, 11 litrų šaldoma dėtuve bei dar daug kitų daiktų pasidėjimų galimybių, suteikiančių papildomo komforto.
Naujoji „Scenic“ karta yra aprūpinta įvairiomis vairavimą palengvinančiomis technologijomis. Sumontuotas TFT (ang. Thin Film Transistor) ekranas valdymo prietaisų skyde vairuotojui suteikia visą informaciją, susijusią su vairavimu: greitį, sūkius ir kt., taip pat autopiloto, durų, saugos diržų, slėgio padangose sensorių informaciją bei parkavimosi kameros vaizdą. Šis ekranas, valdomas vienu pagrindiniu mygtuku, yra lengvai naudojamas ir pritaikomas prie skirtingų vairuotojo poreikių. Automobilyje gali būti montuojama viena iš dviejų skirtingų navigacijos sistemų: Carminat TomTom® arba Carminat Bluetooth® DVD. Taip pat yra galimybė įsigyti naująjį „Scenic“ su garsine parkavimosi sistema, aprūpinta kamera.
Naująjį vienatūrį „Scenic“ galima rinktis su vairuotojo poreikius atitinkančiu varikliu. Galimi dyzeliniai varikliai: dCi 85, dCi 105, dCi 110 DPF (ang. diesel particulate filter), dCi 130 (su arba be DPF), dCi 150 DPF su automatine pavarų dėže bei dCi 160 DPF, komplektuojamu su mechanine transmisija. Trys iš šių septynių dyzelinių variklių išmeta mažiau nei 140 g CO2/km ir atitinka kitus kriterijus, būtinus Renault eco² ženklui gauti. Priklausomai nuo rinkos, naujasis „Scenic“ bus siūlomas ir su 5 benzininiais varikliais, tarp kurių yra su biodegalais suderinamas agregatas bei naujasis TCe 130, išskirtinai efektyvus ir tausojantis aplinką.
Naujajame „Scenic“ panaudota visa geriausia „Renault“ patirtis saugumo srityje. Modelyje sumontuota daugybė įvairios įrangos, padedančios išvengti nelaimingų atsitikimų: automatiniai žibintai ir langų valytuvai, autopilotas su greičio ribotuvu, besisukantys priekiniai žibintai ir kt. Taip pat yra sumontuota ABS, EBA bei ESC. Papildomo saugumo suteikia saugos diržai su tempikliais, oro pagalvės, sustiprintas kėbulas bei kt.
Naująjį modelį bus galima įsigyti už tokią pačią ar netgi mažesnę kainą nei ankstesnės „Scenic“ kartos. Naujojo „Scenic“ patikimumas ir kokybė prilyginama trečiajai „Laguna“ kartai, kuri jau įrodė savo gerąsias savybes. Pailginus tepalų keitimo, oro kondicionavimo filtro keitimo intervalus, naujasis „Scenic“ gali pasigirti mažesnėmis kasdienėmis eksploatavimo išlaidomis.
Nuo „Scenic“ modelio pristatymo 1996 m. šis automobilis buvo populiariausias Europos vienatūrių klasėje. Nuo gamybos pradžios jo yra parduota 3,3 mln. vnt. Naujasis „Scenic“ yra naujosios „Megane“ programos ketvirtas automobilis, pasirodantis po hečbeko, kupė bei „Grand Scenic“ modelių. Pristačiusi ir „Megane“ universalą, „Renault“ turės vieną jauniausių automobilių linijų didžiausioje Europos automobilių kategorijoje.
Naujausi komentarai