Pereiti į pagrindinį turinį

Kiniškas humoras

2009-03-20 15:02
Kiniškas humoras
Kiniškas humoras / China Car Times nuotr.

Didžiausios pasaulyje automobilių rinkos vardą neseniai iš Amerikos perėmusios Kinijos kompanija „Chery“, išplatino informaciją apie du naujus savo prekinius ženklus - „Rely“ ir „Riich“. Jai paženklinti ratuočiai bus skirti pasiturintiems pirkėjams. 

Panašu, kad šią savo strategiją „Chery“ siekė užkoduoti ir automobilių pavadinimuose. Pirmasis siejamas su anglišku žodžiu „really“ (tikrai, iš tiesų), o antrasis su „rich“ (turtingas, prabangus). Abu žodžius kiniečiai „patobulino“ taip pat, kaip ir naujųjų prekinių ženklų, skirtų „iš tiesų pasiturintiems“, emblemas. „Riich“ logotipas akivaizdžiai nukopijuotas nuo „Bentley“, o  „Rely“ - nuo „Infiniti“. 

Leidinio „China Car Times“ teigimu, pirmuoju „Riich“ automobiliu bus brangus ir prestižinis sedanas G6. Jis bus komplektuojamas su 3.0 l darbinio tūrio V6 tipo varikliu arba 2.0 l turbodyzeliu. Spėjama, kad ateityje „Riich“ logotipu greičiausiai bus žymimos visų kompanijos modelių brangiausios versijos.

„Rely“ turėtų tapti „verslo klasės“ automobiliu. Beje, „China Car Times“ pastebi, kad verslo klasei Kinijoje paprastai priskiriami vienatūriai. Kada pasirodys „Rely“ modelis kol kas nežinia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų