Pereiti į pagrindinį turinį

Lietuvoje pristatytas dujinis MAN autobusas

2009-01-01 18:19
Lietuvoje pristatytas dujinis MAN autobusas
Lietuvoje pristatytas dujinis MAN autobusas / MAN

 

Bendrovė „Adampolis", turinti MAN atstovo Lietuvoje regalijas „Vilniaus autobusams" pristatė ekologišką bei ekonomišką suspaustomis gamtinėmis dujomis varomą „MAN Lions City CNG" autobusą. 

Dvi savaites gruodį „Vilniaus autobusų" parko darbuotojai turėjo galimybę išbandyti šį modelį sostinės gatvėse. „Vilniaus autobusų" pateiktoje ataskaitoje apie „MAN Lions City CNN" testavimą specialistai rašo, jog autobusas pasirodė patikimas, gerai valdomas, pakankamai galingas, su patogia vairuotojo darbo vieta ir puikia keleivių salono erdve. Testavimo pabaigoje Vilniaus autobusų darbuotojams buvo išsamiai pristatytos autobuso techninės charakteristikos, eksploatavimo kaštai, atsakyta į testavimo metu iškilusius klausimus.

Dabartinė visuomeninio transporto padėtis Lietuvoje tikrai kelia nerimą: seni, nepatvarūs autobusai ne tik nepatikimi, teršia miestą, bet ir nesprendžia pagrindinės jiems patikėtos užduoties - kaip įmanoma labiau sumažinti transporto kamščius miestuose, nes tokiais autobusais, kurie važinėja dabar, nenori važiuoti nei patys miestiečiai, nei miesto svečiai.

Šiuo metu pasaulio miestų gatvėmis važinėja 3000 MAN pagamintų miesto autobusų, varomų gamtinėmis dujomis. Viso MAN gamykla yra pagaminusi 4000 dujomis varomų variklių ir yra šios technologijos lyderė Europoje.

„MAN Lions City" autobusai yra ekologiški, jau dabar viršija EEV (Enchanced Environmentally Vehicles) reikalavimus, o tai reiškia, kad ir jau netrukus įsigaliosiančius „Euro 5" ir ateityje numatytus „Euro 6" reikalavimus.

Nuo dyzelinu varomu autobusų gamtinėmis dujomis varomi autobusai skiriasi tik papildomai ant stogo montuojama aerodinamine talpa, kurioje dujos suspaudžiamos iki 200 barų, taigi visa sudėtinga sistema nesunkiai tampa vientisa autobuso dalimi ir puikiai įsilieja į bendra autobuso dizainą.

„MAN Lions City" autobusų gamoje modeliai su gamtinėmis dujomis varomais varikliais gali būti nuo 10,5 iki 18,75 metrų ilgio, o vežti iki 165 keleivių vienu metu. Naujausiais tyrimų duomenimis, įvertinant kuro ir eksploatacijos sąnaudos tokie autobusas, lyginant su analogišku dyzeliniu, autobuso savininkui leidžia sutaupyti iki 10 358 Lt per metus.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų