Šeštosios kartos „Volkswagen Golf“ sugebėjo gauti 5 žvaigždučių „EuroNCAP“ įvertinimą pasyvaus saugumo sistemų bandymus atlikus pagal sugriežtintą metodiką.
Vokiečiai giriasi, kad „Golf“ įvertinimas yra aukščiausias, kokį tik yra gavęs bet kuris kitas automobilis. Naujausioje „EuroNCAP“ vertinimo metodikoje visos individualaus automobilio saugumo ir pagalbinės sistemos yra sumuojamos. Ligi šiol saugumo sistemos, pavyzdžiui, elektroninė stabilumo programa (ESP), kuri „Golf“ diegiama standartiškai, nebuvo įskaičiuojamos į bendrą rezultatą.
Nuo 2009-ųjų vasario automobilis privalo gauti bent minimalų įvertinimą visose keturiose kategorijose (suaugusių keleivių apsauga, vaikų apsauga, pėsčiųjų apsauga, pagalbinės saugumo sistemos), kad susumavus bendrą įvertinimą jam būtų skiriamas maksimalus penkių žvaigždučių įvertinimas. Nuo 1997-ųjų iki šiol buvo išbandomas tik priekinės automobilio dalies saugumas, šoninio smūgio saugumas ir pėsčiųjų apsauga.
Naujojoje vertinimo metodikoje įvertinamos ir elektroninės saugumo bei pagalbinės sistemos, kurios padeda išvengti avarijų ir rimtų sužeidimų.
Naujų bandymų metodika papildyta galinio smūgio testu, kuris įgalina sužinoti apie patiriamas kaklo perkrovas.
„Volkswagen“ reagavo į tokio pobūdžio sužeidimus - naujajame „Golfe“ atsirado optimizuotos atramos kaklui (angl. „Whiplash-optimised head restraints“, WOKS). Šios sistemos apsaugos potencialas akivaizdžiai atsiskleidė atitinkamuose testuose, o WOKS rodikliai lenkė daugelio aktyvių biomechaninių sistemų rodiklius.
Naujausi komentarai