Rugsėjo 17-27 dienomis „Frankfurt Motor Show“ parodoje „Opel“ žada oficialiai supažindinti su naujuoju „Astra“ modeliu. Šios premjeros akcentas - itin ekonomiški varikliai, pasižymintys išskirtinai mažomis degalų sąnaudomis.
Jau dešimtosios „Opel“ kompaktinių automobilių kartos atstovė, naujoji „Astra“, rinkoje pasirodys kiek vėliau šiais metais siūlydama rinktis iš aštuonių variklių. Kukliausias jų 70 kW/95 AG, o „aštriausias“ - 132 kW/180 AG.
Naujoji „Astra“, šiek tiek padidinta, kad salone būtų erdviau, ir joje įdiegta inžinerinių patobulinimų, dėl kurių pagerėja degalų naudojimas ir automobilio techninės savybės.
Šio modelio jėgos agregatų versijos su mechanine transmisija užtikrina įspūdingą automobilio veikimą ir bendrą degalų sąnaudų bei CO2 emisijos sumažėjimą daugiau negu 12 proc. lyginant su kitais naujausios kartos automobiliais. Vidutinės visų keturių dyzelinių variklių, nuo 70 kW/95 AG iki 118 kW/160 AG degalų sąnaudos yra tik 4,6 l/100 km. Vidutinės benzininių „Astra“ variklių degalų sąnaudos tėra 6,1 l/100 km.
Tęsiant „Opel“ gamintojų strategiją mažinti variklio dydį, nauju 103 kW/140 AG „1,4 Turbo“ benzininiu varikliu keičiamas dabar esantis 1,8 litro darbinio tūrio variklis. Ši rokiruotė leidžia pagerinti degalų sunaudojimą beveik 18 proc.
„Mūsų strateginis tikslas - pasiūlyti rinkai pilną paletę „Astra“ automobilių su ekonomiškai degalus naudojančiais varikliais už prieinamą kainą, nesutelkiant dėmesio tik į vieną, - įspūdingą, tačiau brangoką - versiją su mažu CO2 kiekiu. Tuo būdu mes toliau įgyvendiname savo nuostatą mažinti degalų sunaudojimą, išlaikant smagaus vairavimo potyrį“, - aiškina „Opel“ Kontrolės valdybos pirmininkas Carl-Peter Forsteris.
Naujausi komentarai