Vokietijos ADAC klubas atliko keletą „crasch“ testų su automobiliais, kurių bagažinėje buvo nepritvirtintų krovinių.
Per bandymus automobilis įsibėgėdavo iki 50 km/val. ir trenkdavosi į kliūtį. BMW 5-Series bagažinėje, testo rengėjų nuomone, buvo dažniausiai gabenami kroviniai: baldai, krepšiai su daiktais, sulankstomi baldai, kėdės ir indai.
Tyrėjai nustatė, kad važiuojant tokiu greičiu, krovinio masė padidėja maždaug 40 kartų. Tokiu būdu, automobiliui atsitrenkus į kliūtį, krovinys į galinę sėdynę trenkiasi jėga, kuri tolygi šimtams kilogramų. Net ir nedidelis bagažas gali rimtai sužeisti vairuotoją bei keleivius.
Be to, per bandymus ADAC nusprendė keleivį pasodinti priekyje dažniausiai pasitaikančia poza – užmetusį kojas ant prietaisų skydelio. Nustatyta, jog tokiu būdu gerokai padidėja veido bei kojų traumų tikimybė išsiskleidus oro pagalvei.
Naujausi komentarai