Liepos pradžioje sukako 10 metų, kai „Renault“ įsigijo Rumunijos automobilių gamintoją „Dacia“. Jos modeliai pakeitė automobilių pirkimo įpročius: pirkėjai yra patenkinti modelių kaina, o kokybę jiems užtikrina „Dacia“ ir „Renault“ bendradarbiavimas.
1999-aisiais „Renault“ įsigijo 51 proc. „Dacia“ akcijų, o 2003-aisiais paketą padidino iki 99,43 proc. įmonės. Nuo įsigijimo pradžios per penkerius metus „Renault“ investavo 489 mln. eurų į Pitesti gamyklos Rumunijoje modernizavimą. Modernizavimo metu buvo atnaujinta technika, įranga bei IT sistemos, apmokytas personalas, pagerinta darbo kokybė, renovuoti pastatai. 2000 m. ir 2003 m. buvo pristatyti du nauji testiniai modeliai „SuperNova“ ir „Solenza“, davę pradžią „Logan“ modelio gamybai.
Pirmasis tikras „Dacia“ šeimos modelis, pavadinimu „Logan“, buvo pristatytas 2004-aisiais. Šis naujas automobilis buvo sukurtas besivystančių šalių, tokių kaip Rumunija, Šiaurės Vakarų Afrika ir kt., vidutines pajamas gaunančioms šeimoms, kurios ieško naujo, patikimo, bet nebrangaus automobilio. Europoje „Logan“ buvo pristatytas 2005 m. pavasarį. Modelis pasiteisino ir sulaukė didelės sėkmės ne tik besivystančiose šalyse, bet ir Vakarų Europoje. Už Europos ir Šiaurės Vakarų Afrikos ribų „Logan“ yra parduodamas kaip „Renault“ modelis. Šiuo metu „Logan“ galima įsigyti daugiau nei 80 pasaulio valstybių.
2006-2008 metais „Dacia“ praplėtė savo šeimą pristatydama tris naujus modelius: universalą „Logan MCV“ bei lengvuosius komercinius automobilius „Logan Van“ ir „Logan Pick-up“. 2008 m. Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas „Dacia eco2“ automobilių ženklinimas įrodė, kad ekonomiški automobiliai gali būti ir ekologiški. Šiuo metu visi „Dacia“ šeimos automobiliai gali būti parduodami su „Dacia eco2“ ženklu.
Praėjusių metų birželį pristatydama „Sandero“ modelį, „Dacia“ žengė žingsnį į priekį. Kompatiškas hečbekas sulaukė išskirtinio susidomėjimo dėl savo prieinamos kainos, patikimumo ir patrauklios išvaizdos. Šią tendenciją toliau tęsė Ženevos automobilių parodoje pristatytas įspūdingas koncepcinis modelis „Duster“ bei neseniai rinkai pristatytas didesnio pravažumo „Sandero Stepway“.
Nuo gamybos pradžios 2004-aisiais, „Dacia“ prekinio ženklo automobilių populiarumas nuolat auga. Duomenys rodo, kad nuo gamybos pradžios „Dacia“ automobilių pardavimai išaugo beveik keturis kartus: nuo 68 801 parduotų automobilių 2003 m. iki 257 000 automobilių 2008 m. Per 2008 m. buvo parduoti 257 tūkst. „Dacia“ ženklu pažymėti automobliai - 11,7 proc. daugiau nei 2007 m. Per pirmus penkis 2009 m. mėnesius pardavimai išaugo 15,5 proc.
„Dacia“ planuoja ir toliau plėstis: 2010 m. žadama pristatyti naują automobilį, varomą 4 ratais.
Naujausi komentarai