Praėjusią savaitę nuo „Škoda“ gamyklos Kvasino mieste nuriedėjo pirmasis serijiniu būdu pagamintas čekiškas SUV klasės automobiliukas „Yeti“. Tai penktasis modelis „Škoda“ gamoje. Padidinto pravažumo „pirmagimis“ aprūpintas 1.8 TSI varikliu ir turi visų keturių varančiųjų ratų pavarą.
„Yeti“ pagamintas naudojant tokią pačią platformą, kaip ir „Volkswagen Tiguan“. Nemažai agregatų ir įrangos jis perėmė iš „Roomster“ ir „Fabia“. Pavyzdžiui, čia bus itin didelėmis salono transformacijos galimybėmis pagarsėjusi „VarioFlex“ sėdynių sistema, kuria negali pasigirti nei vienas kitas šios klasės modelis.
Gamintojų teigimu, „Yeti“ turės 5 variklius. Mažiausias bus 1,2 l darbinio tūrio, benzininis TSI motoras su turbina, išvystantis 102 AG pajėgumą (jį gaus versijos tik su priekiniais varančiais ratais). Galingiausias bus 2.0 TDI dyzelinis jėgos agregatas, išvystantis 170 AG pajėgumą.
Automobilį bus galima užsisakyti su trimis skirtingomis pavarų dėžėmis - mechanine, automatine ir dvigubą sankabą turinčią DSG.
Svarbiausi „Yeti“ konkurentai - „Toyota RAV4“, „Ford Kuga“ ir „Renault Koleos“. Beje, neužilgo rinkoje turėtų pasirodyti dar vienas padidinto pravažumo modelis, pagamintas „Tiguan“ bazėje - „Seat Tribu“.
Europoje esančiose „Škoda“ atstovybėse „Yeti“ turėtų pasirodyti jau po keleto savaičių.
Naujausi komentarai