Pereiti į pagrindinį turinį

„Renault“ išsaugojo savo rinkos dalį

2009-07-20 13:31
„Renault“ išsaugojo savo rinkos dalį
„Renault“ išsaugojo savo rinkos dalį / Renault nuotr.

2009-ųjų pirmąjį pusmetį pasaulinėje automobilių rinkoje „Renault“ grupė išlaikė stabilią 3,7 proc. automobilių rinkos dalį. Bendroje keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių rinkoje pardavimai smuko 16,5 proc. Tik keleivinių automobilių rinkoje „Renault“ padidino savo rinkos dalį iki 4,3 proc., nors pardavimai krito 13,7 proc. 

Europos keleivinių automobilių rinkoje „Renault“ išlaikė stabilią 8,4 proc. rinkos dalį. Geriems rezultatams įtakos turėjo sėkmingai atnaujinti „Megane“ šeimos modeliai. Lengvųjų komercinių automobilių kategorijoje „Renault“ išlieka pirmoje pozicijoje Europoje, kaip ir 11 metų prieš tai. Šioje kategorijoje rinkos dalis išaugo 0,6 punkto iki 14,8 proc. 

Per pirmąjį 2009-ųjų pusmetį keleivinių automobilių kategorijoje „Renault“ padidino savo rinkos dalį Vokietijoje (+0,8 punkto), Ispanijoje (+0,5 punkto) bei Belgijoje (+0,8 proc.). Prancūzijoje „Renaul“ patyrė 0,5 punkto nuosmukį, kurį lėmė ženkliai sumažėjęs automobilių lizingas. „Renault“ taip pat patyrė rinkos dalies nuosmukį Italijoje (-0,5 punkto) ir Jungtinėjė Karalystėjė (-2,2 punkto). „Dacia“ pardavimai Europoje išaugo 95 proc. iki 100 tūkst. , iš kurių apie 60 tūkst. sudaro „Sandero“ modeliai. 

Rumunijos rinkoje, kuri sumažėjo beveik perpus, „Renault“ grupės rinkos dalis išaugo 2,3 punkto iki 37 proc. ir šiuo metu ji užima lyderio poziciją. Alžyre „Renault“ padidino savo pardavimus 30,1 proc. ir šiuo metu taip pat užima lyderio poziciją. 7,7 proc. sumažėjusioje Maroko rinkoje „Renault“ pardavimai augo 9 proc. ir tai leido užimti pirmąją automobilių gamintojo poziciją šioje šalyje. 

Rusijoje „Renault“ grupės rinkos dalis paaugo 1 punktu iki 4,7 proc. Nepaisant nuosmukio tendencijos „Renault“ vis dar laiko Rusijos rinką viena iš pagrindinių strateginių rinkų su dideliu potencialu. 

Brazilijoje „Renault“ patyrė 12,9 proc. pardavimų nuosmukį. Čia buvo parduota daugiau kaip 20 tūkst. „Sandero“ bei daugiau nei 13 tūkst. „Logan“ modelių. Argentinoje „Renault“ išlaikė 12,2 proc. rinkos dalį. 

Šį pusmetį „Renault“ pristatė 5 naujus modelius: „Megane Coupe“, „Megane Grandtour“, „Grand Scenic“, „Scenic“ ir antrąją „Clio III“ versiją. Tokiu būdu grupė turi visiškai atnaujintą automobilių šeimą Europoje, kurių metų vidurkis yra 2,5 metų. Visa „Megane“ automobilių šeima Europoje savo kategorijoje užima trečiąją poziciją (parduota 173 tūkst. automobilių). 

„Megane“ hečbeko ir kupė versijos užėmė pirmąją vietą žemesnės vidutinės klasės automobilių kategorijoje Prancūzijos ir Ispanijos rinkose. „Twingo“, kurio jau parduota 54 tūkst., modelis užima pirmąją poziciją savo kategorijoje Prancūzijoje. Šis modelis taip pat yra vienas iš trijų populiariausių savo kategorijoje visoje Europoje. Antroji „Clio III“ versija, pristačius „Carminat Tom-Tom”, birželio mėn. Prancūzijoje buvo pirmoje vietoje savo kategorijoje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų