Pereiti į pagrindinį turinį

Sostinėje - konferencija „Rail Baltica"

Sostinėje - konferencija „Rail Baltica"
Sostinėje - konferencija „Rail Baltica" / Diena Media nuotr.

Vilniuje šiandien ir rytoj vyksta Europos geležinkelių inžinierių asociacijos (UEEIV) ir Lietuvos geležinkelių inžinierių sąjungos (LGIS) organizuota konferencija europinio standarto geležinkelio „Rail Baltica" techniniais klausimais. Jos darbą remia AB „Lietuvos geležinkeliai". 

Konferencijoje dalyvauja Europos Komisijos „Rail Baltica" projekto koordinatorius Pavel Telička, Susisiekimo ministerijos valstybės sekretorius Alminas Mačiulis, Lietuvos, Lenkijos, Latvijos, Estijos ir Suomijos geležinkelių atstovai, kai kurių geležinkelių srityje dirbančių firmų specialistai. 

Konferencijos dalyviai supažindinami su Lietuvos geležinkelių plėtros strategija, investicijomis į jų infrastruktūrą ir krovinių vežimų technologijas. Ypatingas dėmesys renginyje skiriamas techninėms „Rail Baltica" problemoms, projekto plėtrai kaimyninėse šalyse - Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje.

Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai" bei renginyje dalyvaujančių firmų specialistai analizuoja techninius europinės vėžės geležinkelių linijos tiesimo planavimo, priežiūros nereikalaujančių statinių, skirtingų pločių sistemų suderinimo eismo saugumo klausimus ir kontaktinių laidų priežiūros problemas. 

Susisiekimo ministerijos valstybės sekretorius A.Mačiulis konferencijoje pažymėjo, kad „Rail baltica" yra ypatingai svarbus projektas tiek nacionaliniu, tiek regioniniu, tiek ir europiniu požiūriu, nes leis išnaudoti Baltijos jūros regiono tranzito potencialą ir prisidės prie Europos transporto tinklo konkurencingumo didinimo, paskatins tolygią socialinę bei ekonominę regionų plėtrą. 

„Galime pasidžiaugti, kad sparčiai auga transporto verslo dėmesys „Rail Baltica" projektui. Europos transporto ir logistikos kompanijos kartu su „Lietuvos geležinkeliai" bendrove ir Susisiekimo ministerija diskutuoja apie galimybes naudotis esama „Rail Baltica" trasos infrastruktūra kroviniams gabenti. Šie pavyzdžiai rodo aiškias „Rail Baltica" galimybes tapti ekonomiškai atsiperkančia investicija, kurios poreikis matomas jau šiandien", - teigė  Alminas Mačiulis. 

Pasak jo, „Rail Baltica" yra vienas didžiausių transporto projektų tiek Lietuvoje, tiek ir Europos Sąjungoje, o sėkmingas jo įgyvendinimas didžia dalimi priklauso ne tik nuo finansavimo užtikrinimo, bet ir nuo skirtingų partnerių valios bei bendradarbiavimo. 

Europos geležinkelių inžinierių asociacijos (UEEIV) generalinis sekretorius Peteris Brinkmann atkreipė konferencijos dalyvių dėmesį į geležinkelių inžinierių kvalifikacijos tobulinimo problemas, būtinumą sertifikuoti dirbančius geležinkelyje specialistus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų