Pereiti į pagrindinį turinį

Triratis eksperimentas

2008-10-19 00:48
Triratis eksperimentas
Triratis eksperimentas / Diena Media

Konstruktoriai jau senokai mėgina sukurti motorizuotą triratį, techninėmis charakteristikomis, funkcionalumu ir saugumu galintį pranokti tradicinius motociklus. Greta įvairiose specializuotose parodose jau matytų „Gilero Fouco 500", „Piaggio MP3", „Can-Am Spyder" bei keleto kitų modelių, netradicinių transporto priemonių gerbėjams neseniai pasiūlytas norvegiškas „Brudeli Leanster 654L". 

Šio triračio sumanytojas Geiras Brudelis teigia, kad pagrindinė užduotis, kurią jis mėgino išspręsti kurdamas neįprastą mašiną, turinčią varantį galinį ir du vairuojamus priekinius ratus - stabilumas bet kokiame kelyje. Kadangi priekiniai ratai gali pasvirti 45 laipsnių kampu, su „Brudeli Leanster 654L" posūkius žvyrkelyje ar slidžiame kelyje galima įveikti nemažinant greičio. Tiksliau, kontroliuojant šoninį triračio slydimą šonu.

Bendrovė „Brudeli Technik" gana lengvai įrodė atsakingų Norvegijos valdžios institucijų pareigūnams, kad „Brudeli Leanster 654L" yra saugus ir gavo leidimą važinėti juo bendro naudojimo keliais.

Triratis turi 654 kub. centimetrų darbinio tūrio KTM variklį, išvystantį  64 AG pajėgumą. Maksimalus jo greitis 170 km/val. „Brudeli Leanster 654L" kaina - 21 000 eurų.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų