Rinkų ginčus sprendžiantis Švedijos teismas patenkino „Toyotos“ ieškinį dėl „Volvo“ reklamos.
Sprendime nurodoma, kad reklaminėse visureigio „ХС60“ kampanijose naudoti šūkio „pats saugiausias pasaulyje“, kadangi šis šūkis nepatvirtintas praktikoje, skelbia autobild.lt.
Į teismą „Volvo“ kompaniją padavė Japonijos automobilių gamintojas „Toyota“. Teisėjų teigimu, šūkis „pats saugiausias pasaulyje“ yra per daug bendrinis, ir jam trūksta argumentų.
Jei „Volvo“ nesilaikys teismo nuosprendžio, kompanijai gresia 1 mln. Švedijos kronų bauda (apie 140 tūkst. JAV dolerių).
Kol kas „Volvo“ teks sumokėti „Toyotai“ teismo išlaidas, siekiančias 1,035 mln. Švedijos kronų.
Naujausi komentarai