Pereiti į pagrindinį turinį

Klaipėdoje - nauja „Mineralinių vandenų“ parduotuvė

2013-02-26 19:04
Klaipėdoje - nauja „Mineralinių vandenų“ parduotuvė
Klaipėdoje - nauja „Mineralinių vandenų“ parduotuvė

Praėjusių metų pabaigoje atidariusi specializuotą gėrimų parduotuvę Kaune, didžiausia Baltijos šalyse gėrimų platintoja „Mineraliniai vandenys“ (MV) tęsia parduotuvių plėtrą, į kurią per 6 mėnesius nuo 2012 m. rugsėjo mėnesio investavo jau 0,8 mln. litų. Šiandien Klaipėdoje atidaroma septintoji MV gėrimų parduotuvė, kuri bus trečia pagal dydį iš visų priklausančių bendrovei.

86 kv. metrų parduotuvė duris atvers prekybos centre „Banginis“. Pasak MV marketingo direktorės Rūtos Janušauskienės, tai natūralus bendrovės plėtros žingsnis, susijęs su augančiu vartotojų susidomėjimu gėrimų kultūra ir asortimentu.

„Šiuo žingsniu sustiprinome savo mažmeninės prekybos pozicijas didžiuosiuose miestuose. Regionuose matome nemažą potencialą – mūsų organizuojami renginiai rodo, kad domėjimasis gėrimų kultūra, prekių ženklais ir asortimentu jau paplito gerokai už sostinės ribų, taigi specializuotų parduotuvių plėtra regionuose yra padiktuota rinkos poreikių“, - sako R. Janušauskienė.

Pasak jos, MV gėrimų parduotuvės iš konkurentų išsiskiria ir asortimentu, ir aptarnavimu. Bendrovė gėrimų iš viso pasaulio asortimentą formuoja taip, kad tinkamą produktą galėtų rasti ir ieškantieji geriausio kainos ir kokybės santykio, ir prabangių prekinių ženklų vartotojai. Taip pat ypatingas dėmesys skiriamas personalo apmokymui – dauguma iš MV gėrimų pardavėjų-konsultantų yra baigę arba studijuoja someljė mokyklose.

MV gėrimų parduotuvėse pirkėjas gali rinktis iš daugiau nei 800 pavadinimų prekių - vynų (taip pat putojančių),  vermuto, stipriųjų gėrimų (degtinės, viskio, konjako, brendžio ir kt.), taip pat įsigyti alaus, gaiviųjų gėrimų ir tabako gaminių.

Net trečdalį MV gėrimų parduotuvių asortimento sudaro prekės, kurių nėra prekybos tinklų ar kitose specializuotose gėrimų parduotuvėse. MV parduotuvių asortimentą, atsižvelgdami į rinkos tendencijas ir klientų poreikius, formuoja bendrovės vyno ir stipriųjų gėrimų ekspertai bei specializuotų parduotuvių vadovai. Prieš patekant į parduotuvių lentynas, kiekvienas produktas yra degustuojamas ir įvertinamas.

MV marketingo vadovės teigimu, specializuotų parduotuvių rinkos dalis šiuo metu sudaro apie 3-4 proc. Dauguma jų yra įsikūrusios didžiausiuose Lietuvos miestuose – prestižiniuose senamiesčio ir centro kvartaluose arba prekybos centruose.

Specializuotos  MV gėrimų parduotuvės pradėjo veikti nuo 2005 m., aktyvi jų plėtra prasidėjo 2010 m. Iki šiol 4 MV gėrimų parduotuvės veikė Vilniuje, viena Kaune ir viena – Šiauliuose. Didžiausia – 250 kv. metrų MV gėrimų parduotuvė su degustacijų sale įsikūrusi Vilniuje, Verslo trikampyje, antra pagal dydį – 182 kv. metrų Kauno „Akropolyje“.

Bendrovė „Mineraliniai vandenys“ (MV) kartu su Baltijos šalyse  veikiančiais padaliniais – SIA „MV Latvia“ ir OÜ „MV Eesti“ – užima lyderio pozicijas regiono didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais rinkoje. Lenkijoje grupės prekybos interesams atstovauja „MV Poland“ sp. z o.o. Šiandien MV portfelį sudaro apie 1500 pavadinimų produktų. Jie platinami per 12 tūkst. prekybos taškų Baltijos šalyse ir Lenkijoje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų