Šį penktadienį Vilniuje jau penktąjį kartą rengiama studentų marketingo darbų paroda „Idėja 2008“. Paroda, kurioje studentai pristato keistas ir net juokingas idėjas, pritaikomas verslui, rengiama jau penktąjį kartą.
„Ieškai kelnaičių su keičiamomis dalimis? O gal lagamino su įmontuotomis svarstyklėmis išskirtinėms kelionėms vandenyno dugnu? Tai tik keletas studentų sumanymų," - taip parodą pristato jos organizatoriai.
„Idėja" - kasmetinis studentų marketingo darbų projektas, kilęs iš sumanymo, kad studijuoti marketingą galima naujai - smagiai ir kūrybiškai - teorines žinias paverčiant naujoviškais praktiniais sprendimais.
„Idėjoje" dalyvaujančios studentų komandos plėtoja marketingo strategijas savo sumanytiems ar įmonių pateiktiems produktams, kuria jiems reklamas, atlieka marketingo tyrimus, patirties semiasi šios srities praktikų seminaruose. Sėkmingiausiai užduotis atlikę dalyviai nuveiktus darbus pristato ir dėl geriausiųjų vardo bei vertingų prizų varžosi projekto pabaigoje rengiamoje parodoje.
Per ketverius metus projekte dalyvavo daugiau nei aštuoni šimtai studentų iš įvairių Lietuvos aukštųjų mokyklų, jie pasiūlė per 150 originalių marketingo idėjų. Pirmosios „Idėjos" laimėtojai - komanda „Update", pristačiusi begarsį prie kūno tvirtinamą vibrožadintuvą „Kuti". „Idėjoje 2005" nepralenkiama buvo komanda „Rulonas" su to paties pavadinimo gaminiu - periodiniu anekdotų rinkiniu, spausdintu ant tualetinio popieriaus. Pergale „Idėjoje 2006" džiaugėsi unikalios, prie kiekvieno delno formos prisitaikančios kompiuterinės pelės „Pelina 3000" sumanytojai „LVL Technologies". Rekordinėje dalyvių skaičiumi „Idėjoje 2007", persikėlusioje į LITEXPO parodų centrą, pernai triumfavo merginų komanda „Hard-Heads". Jų sumanytas ir įdomiai parodoje pristatytas produktas - aerozolio pavidalo purškiklis „Jiffy", užšaldantis gyvūnėlių ekskrementus, - pasirodė aktualus daugumai parodos lankytojų ir vertinimo komisijos narių.
Naujausi komentarai