Prieš porą savaičių Seimo palaimintos suskystintųjų dujų terminalo statybos kelia nesutarimus tarp bendrovės „Klaipėdos nafta“ ir Klaipėdos uosto direkcijos, praneša LTV naujienų tarnyba.
Jos vadovas Eugenijus Gentvilas pirmadienį pareiškė nepasirašysiąs bendradarbiavimo sutarties su terminalo projektą įgyvendinančia „Klaipėdos nafta“, nes sutartis esą prieštarauja įstatymams. Pasak E. Getvilo, Uosto direkcijai į suskystintųjų dujų terminalą reikia investuoti keturis kartus didesnę sumą – apie 230 mln. litų, nei „Klaipėdos naftai“ - per 50 milijonų, nors būtent jai terminalo veikla vėliau atneš didžiausios naudos.
Be to, Uosto direkcijos vadovo teigimu, dėl terminalo tektų atidėti visus kitus investicinius planus, atleisti pusę darbuotojų.
„Šiandien mes vėl tiksliai nežinome, kokia suma bus reikalinga iš uosto infrastruktūrai sutvarkyti. Mes girdime, kad reikės 230–250 mln. litų. Jei ta suma, poreikis suskystintų gamtinių dujų terminalo infrastruktūrai nuo 123 mln. litų smarkiai padidėtų, tai akivaizdu, kad Uosto direkcijos darbas sutriktų, kalbant apie kitų svarbių uoste projektų įgyvendinimą. Juolab, kad pasikeitus teisės aktus, 50 proc. pelno uostas kiekvienais metais turi dar pervesti į valstybės biudžetą“, – kalbėjo E. Gentvilas.
Premjeras ir susisiekimo ministras neigia, kad tarp dviejų valstybinių įmonių vyksta konfliktas, ir tą vadina darbine diskusija.
„Dėl ko kyla diskusija, tai, kiek suprantu, ne dėl pačių darbų, o dėl pinigų. Tai pinigai visada yra svarbus reikalas, o strateginio projekto įgyvendinimas yra visos valstybės prioritetas. Kas konfliktuoja? Yra valstybės uostas, turintis savo lėšas ir turintis valstybės strateginį tikslą, tai kas čia ir su kuo turi tartis? – kalbėjo Premjeras Andrius Kubilius.
Naujausi komentarai