„Vilniečio kortelės“ sistema po pirmojo išbandymų mėnesio vėl ėmė strigti. Pasirodo, ne visada pavyksta sklandžiai pasipildyti kortelę.
Sostinės mero Artūro Zuoko paskyroje „Meras Zuokas“ socialiniame tinkle „Facebook“ pirmadienį vakare atsirado Vilniuje studijuojančios studentės Almantės pastebėjimas dėl naujos viešojo transporto bilietų sistemos nesklandumų.
Studentė merui skundėsi, kad susidūrė su problema bandydama antrą kartą papildyti „Vilniečio kortelę“. „Šiandien susiruošiau pasipildyti antram mėnesiui savo kortelę. Ilgiausiai laukiau, kol atliks operacijas. Galiausiai pareiškė, kad negali papildyti, nes įvyko kažkokia klaida“, - rašė Almantė. Nepavykus papildyti elektroninio bilieto studentė nusipirko popierinį bilietą.
Kitame spaudos kioske jai vėl nepavyko papildyti elektroninio bilieto, o studentei buvo pasakyta, kad kortelė sugadinta. „Teko pirkti naują „Vilniečio kortelę“. Pavėlavau 30 minučių į susitikimą ir išmečiau į balą 6 litus, kurie man, kaip studentei, tikrai nėra maža pinigų suma“, - rašė Almantė.
Trečiadienio ryte A. Zuokas, kuris mėgsta virtualioje erdvėje pranešti apie savo darbus, dar nebuvo atsakęs į studentės priekaištą.
Gedimino prospekte esančiame savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ kioske dirbanti pardavėja pripažino, kad pasitaiko įvairių sutrikimų, pildant naujus bilietus.
Problemų, anot jos, pagausėjo mėnesio pabaigoje, kai dauguma vilniečių pildosi elektroninius bilietus.
„Sunku pasakyti, kiek tokių atvejų per dieną būna. Bet po kelis būna kasdien. Jeigu sistema rodo, kad bilietas sugedęs – keičiame nauju“, - sakė ji. Tiesa, nemokamai naują bilietą galima gauti tik tada, jeigu jis pripažįstamas brokuotu.
Naujausi komentarai