Pereiti į pagrindinį turinį

„Facebook“ įsigijo geolokacijos paslaugą

2011-12-06 15:33
„Facebook“ įsigijo geolokacijos paslaugą
„Facebook“ įsigijo geolokacijos paslaugą / Scanpix nuotr.

Socialinis tinklas „Facebook“ įsigijo geolokacijos paslaugą „Gowalla“. Sandorio suma neskelbiama. „Facebook“ atstovas nuo komentarų susilaikė, teigdamas, kad nekomentuoja gandų.

Skelbiama, kad dauguma „Gowalla“ darbuotojų, tarp kurių ir tarnybos vadovas Joshas Williamsas, persikels dirbti į „Facebook“ biurą Palo Alto.

2008 metais paleista tarnyba „Gowalla“ buvo sukurtas kaip „Foursquare“ konkurentas. Pralaimėjęs konkurencinėje kovoje, portalas tapo virtualiu keliautojų vadovu. Įsigijimo metu „Gowalla“ turėjo daugiau nei milijono klientų auditoriją.

„Facebook“ yra didžiausias socialinis tinklas pasaulyje, kurio auditorija siekia daugiau nei 800 milijonų vartotojų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų