Pereiti į pagrindinį turinį

Kodėl automobilių servisai apgaudinėja vairuotojus?

2010-02-02 14:18

Nuvažiavau į UAB „Žaliakalnio žėrutis“ servisą, kad pakeistų variklio dangčio trosą. Remontas užtruko apie valandą, didžiają dalį laiko meistras ieškojo atsuktuvo, nukritusio po varikliu.

Galiausiai atsukęs troso rankenėlę jis pasakė, kad nulūžus troso rankenėlė (prieš tai buvau prašęs patikrinti, ar ji nenulūžus, jis pasakė 100 proc. nutrūkęs trosas ir nusiuntė nusipirkti trosą, o aš ir nusipirkau).

Paprašiau, kad vis tiek pakeistų trosą, kad jau jį nusipirkau, bet nekeitė, sako „nekeisiu, nes jis geras“ (mano nuomone, jis vaikšto per sunkiai).

Galiausiai paaiškinau viską vadybininkui, kuris man išrašė sąskaitą už troso keitimą, nes, anot jo, visą tą laiką mašina buvo servise, o tai reiškia - buvo remontuojama.

Po nedraugiško pokalbio išsiskyrėm draugiškai - jie išrašė man sąskaitą už atsuktuvo ieškojimą po varikliu, o aš susimokėjau ir ten nebegrįšiu.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų