„Maxima“ traumuoja savo klientus. Tuo teko įsitikinti prieš kelias dienas Kęstučio gatvėje esančioje parduotuvėje. Juk prekybininkai turi rūpintis savo klientų saugumu, tačiau būtent to pasigedau. Likus pusmetriui iki durų patyriau traumą.
Didžiuliai ledo luitai nenudaužyti, įėjimas į parduotuvę nebuvo nuvalytas, atidarius duris praktiškai durys remiasi į ledą, paslydau ir patyriau traumą: lūžo sąnarys, čiurnos kaulas. Pagalbos sulaukiau iš lauke esančių žmonių. Nepaisydamas silpnumo, šliaužiau tempdamas koją iki gėrimų skyriaus, nemaniau, kad patyriau tokią traumą, tai nusipirkęs mineralinio vandens atsigėriau, bet paeiti nebegalėjau. Šiaip ne taip nušliaužiau iki durų kampo ir išsikviečiau greitąją.
Esu pašiurpęs nuo „Maximos“ darbuotojų elgesio, per 35 min. kol atvyko greitoji (paskambinęs po 15 min teko įsitikinti, kad pagalbos 112 iš karto nesulauksi, pasirodo iškvietimo neužregistravo), nei kasininkės, nei apsauginis (kuris 3 kartus pažiūrėjo iš toli į mane, bet nepriėjo ir nepasiteiravo).
Mūvėjau tik vieną batą, stovėjau daugiau nei pusvalandį ant vienos kojos, buvau perbalęs.
Teko iš tikrųjų nusivilti tiek „Maximos“ nesirūpinimu savo klientais, tiek žmonių atsainumu.
Naujausi komentarai