Pereiti į pagrindinį turinį

Monitorių taiso lyg palydovą

2014-01-07 14:49
Kibernetinis saugumas: tarp politinių deklaracijų ir augančių grėsmių
Kibernetinis saugumas: tarp politinių deklaracijų ir augančių grėsmių / K. Vanago / BFL nuotr.

Perskaičiau M.Skiriutės publikaciją "Garantijos kaina – 121 litas" ("Klaipėda", 2013 12 17). Pats esu pakliuvęs į panašią situaciją, kaip ir moteris su savo nusipirkta skalbimo mašina.

Pagrindinė klaida, kurią padarė klaipėdietė, yra ta, kad ji kreipėsi ne tiesiai į įmonę, kurioje pirko mašiną, o į kažkokį garantinio aptarnavimo servisą.

Mano situacija taip pat kebli. Vienoje parduotuvėje pirkau monitorių. Po kurio laiko įrenginys sugedo. Pardavėjas taip pat nurodė kreiptis į kažkokį aptarnavimo servisą.

Paskambinau. Atsiliepęs darbuotojas man pareiškė, kad šiais metais pagamintų įrenginių jis neremontuoja. Pasiėmiau monitorių ir nuėjau į parduotuvę, kur jį pirkau.

Padėjau ant stalo įrenginį ir "talmudus", kuriuose nurodoma, kad jie turi suteikti garantiją. Po ilgų diskusijų monitorių iš manęs paėmė. Žadėjo suremontuoti per 10–20 darbo dienų.

Praėjo jau daugiau nei mėnuo, o apie monitorių nėra jokių žinių. Parašiau pardavėjui elektroninį laišką, bet šis nieko neatsakė. Dabar išsiunčiau registruoją paprastu paštu. Žiūrėsiu, kas bus.

Bandžiau susisiekti su įmonės vadovu telefonu, bet tai padaryti neįmanoma. Neįmanoma prisiskambinti. Dėl savo problemos ruošiuosi kreiptis į Ne maisto produktų inspekciją. Gal ši pagelbės.

Atrodo, monitorius – paprastas įrenginys, bet taiso jį kaip kokį palydovą.

Baisiausia, kad šiais laikais yra prisikūrusių visokių neaiškių parduotuvėlių, kurios tik stengiasi apgauti žmogų. Sugenda elektronikos įrenginys, o pareiškia, kad žmogus pats kaltas. Toks elgesys stebina.

Prisiminiau, kaip kartą viešėjau Vokietijoje. Važiavau automobiliu, o į jo galą trenkėsi vokietis. Jis atsiprašė manęs, pats iškvietė policiją, vilkikus. Apgadinta mašina buvo nuvežta į servisą.
Reikėjo pakeisti automobilio žibintus. Toks remontas trunka apie valandą. Serviso darbuotojai iš karto paklausė, ar man reikia automobilio. Nenorėjo, kad būtų sutrukdytas mano laikas.

Pas mus Lietuvoje tokių dalykų nė su žiburiu nerasi. Dar būsi apšauktas, kad atvežei pataisyti daiktą.

Juk į įmonę, kuri pasiūlo vietoje remontuoti atvežto įrenginio pasiimti pakaitinį, visai kitaip žiūrima – kur kas pagarbiau.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų