Pereiti į pagrindinį turinį

Vaistai nuo žagsėjimo

2022-01-04 13:26

Pirkėjas visada teisus?

Alfredas Zdramys
Alfredas Zdramys / Asmeninio archyvo nuotr.

Pilietis X žiemos pirmosiomis dienomis susigundė „Telia“ pasiūlymu nudžiuginti save Kalėdų dovana – televizoriumi. Užsisakė. Kurjeris Y jau po dienos pristatė dovaną į kaimą Z ir įteikė piliečiui X dovaną. Šis išpakavo. Bet. Įjungti prietaiso nepavyko. Neveikiantis. Pasitaiko. Nieko tokio, jei aptinkama, kad prekė brokuota, per vieną darbo dieną galima jos atsisakyti. Pakanka tik telefonu pranešti „Telia“ konsultantui.

Pilietis X kantriai 45 min. laukė, kol atsilieps kas nors, nes visi konsultantai buvo užimti. Pagaliau vienas atsilaisvino. Konsultantas C iš karto pasiūlė pasiguglinti ir pagal internautų patarimus susireguliuoti pačiam televizorių. Pilietis X žagtelėjo. Jis gi nieko apie televizorius neišmano. Tada konsultantas C bandė įkalbėti pirkėją kreiptis į garantinio aptarnavimo centrą. Pilietis X dar kartą žagtelėjo. Kodėl ne pardavėjas, o pirkėjas turi rūpintis nuo pirmos sekundės neveikiančiu prietaisu? Tačiau „Telia“ atstovas į jokias kalbas nesileido.

„Telia“ atsiuntė grasinamo turino laišką: pilieti X, nesumokėsite už televizorių, kurio neturite, apribosime jums paslaugų teikimą.

Paaiškėjo, kad pilietis X ne toks jau ir lojalus, nors „Telia“ paslaugomis jau naudojasi visus 25 metus. Pareikalavo pokalbio su kokiu aukštesnes pareigas užimančiu konsultantu. Konsultantė D akimirksniu problemą išsprendė, užregistravo dovanos grąžinimą ir pasiūlė įsigyti kitą. Pilietis X taip ir padarė.

Kurjeris Y vieną televizorių pasiėmė, kitą atvežė. Visi būtų ilgai ir laimingai šventę. Bet. „Telia“ atsiuntė sąskaitą už abi dovanas. Paskambinus telefonu „Telia“ konsultantė E ramino, kad vadovybė per dvylika darbo dienų priims sprendimą, ar perrašyti sąskaitą. Pilietis X negalėjo patikėti savo ausimis. Kalėdos – ant nosies, o skola – ant sprando. Nulėkė į „Telia“ saloną, ten konsultantas M patvirtino, kad „problema“ užregistruota, paaiškino, kad už grąžintą daiktą mokėti nereikia ir dėl to nebus taikomos jokios baudos ar sankcijos.

Trečiąją šių metų dieną „Telia“ atsiuntė grasinamo turinio laišką: pilieti X, nesumokėsite už televizorių, kurio neturite, apribosime jums paslaugų teikimą. Pilietis X nebedrįso žagsėti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų