„Lufthansa“ paskelbė apie planus atleisti dar tūkstantį darbuotojų

Vokietijos oro linijų bendrovė „Lufthansa“ antradienį paskelbė apie planus atsisakyti apie 1 tūkst. iš 5 tūkst. administracijos darbo vietų, oro vežėjai didinant pastangas išgyventi koronaviruso krizę.

Visoje „Lufthansa“ grupėje ketinama vadovų pareigas užimančių asmenų gretas sumažinti 20 proc. – tai prilygtų apie 200 darbo vietų, pranešė bendrovė.

Sumažinus „Lufthansa“ patronuojančiosios bendrovės valdybos apimtį, įmonė panašių veiksmų imsis ir savo valdomose bendrovėse – po vieną valdybos narį bus atleista „Lufthansa Cargo AG“, „LSG Group“ ir „Lufthansa Aviation Training“ padaliniuose.

„Lufthansa“ teigia, kad šiuo metu jos finansai yra saugioje pozicijoje, įmonės akcininkams pritarus keleto milijardų eurų vertės Vokietijos vyriausybės gelbėjimo planui bei sudarius susitarimus su Austrijos ir Šveicarijos vyriausybėmis.

„Tačiau visiškas vyriausybių paskolų ir investicijų, įskaitant palūkanų mokėjimą, grąžinimas ant bendrovės pečių ateinančiais metais uždės papildomą naštą, tad ir dėl šios priežasties bus neįmanoma išvengti tvaraus išlaidų mažinimo“, – pranešime teigė vežėja.

Bendrovės skaičiavimais, katastrofiškas koronaviruso pandemijos poveikis oro kelionėms lėmė 22 tūkst. darbo vietų tapimą perteklinėmis „Lufthansa“ grupėje, kurioje dirba apie 138 tūkst. darbuotojų.

Nepaisant to, „Lufthansa“ teigė, kad stengiasi, kur įmanoma, išvengti darbuotojų atleidimų.

Bendrovė šiuo metu derasi su Vokietijos pramonės profsąjunga „Verdi“ ir pilotams atstovaujančia „Vereinigung Cockpit“ profsąjunga dėl restruktūrizacijos priemonių, kuriomis bus siekiama atgaivinti su sunkumais susiduriančias oro linijas. Susitarimas jau buvo pasiektas su lėktuvų įgulų darbuotojams atstovaujančia „Ufo“ profsąjunga.

Balandžio pradžioje „Lufthansa“ paskelbė sumažinsianti savo lėktuvų parką 100 orlaivių ir uždarysianti savo valdomą bendrovę „Germanwings“.

Grupė, kuriai priklauso „Swiss“, „Austrian“, „Eurowings“ ir „Brussels“ oro linijos, veda derybas su orlaivių gamintojais, kad būtų atidėti užsakytų lėktuvų pristatymai.

Dabartinis bendrovės biudžetas iki 2023 metų leis pristatyti daugiausiai 80 lėktuvų, o tai reiškia, kad į naujus lėktuvus bus investuojama perpus mažiau nei anksčiau.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių