Jas lydinčių kitų varžybų ir įvairų atrakcijų puokštėje deramą vietą spėjo išsikovoti ir žiūrovų slalomo varžybos, kurios šiemet bus surengtos jau septintąjį kartą.
„Dar braižydami būsimųjų, šalies automobilių sportą išgarsinusių ilgų nuotolių lenktynių kontūrus, stengėmės, kad jos tenkintų ne tik sportininkų, bet ir į renginį atvykstančių žiūrovų, net ir nelabai besidominčių didžiuoju sportu, interesus, – sako pagrindinis „Aurum 1006 km lenktynių“ organizatorius Darius Jonušis. – Džiaugiuosi, kad renginio programoje prigijo ir tapo tradicinėmis žiūrovų slalomo varžybos. Juk dažnas lietuvis nors kartą svajoja atsidurti lenktynininko kailyje!“
Maratoninių lenktynių organizatorius tikisi, jog šiemet žiūrovų slalomo kokybinė kartelė bus kilsterėta į naujas aukštumas, nes varžybų partneriu tapo gerai žinoma bendrovė „Technitis“.
„Mūsų įmonės moto – profesionalai profesionalams, – sako „Technitis“ pardavimų ir rinkodaros direktorius Ugnius Noreika. – Džiaugiamės tapę ne tik šalyje garsių „Aurum 1006 km lenktynių“ dalimi ir tikimės, jog mūsų indėlis bus pastebimas, nes prestižinį automobilių sporto festivalį gaubiančios kokybės, greičio ir komandinės dvasios kategorijos gerai atitinka ir mūsų kompanijos vertybes.“
Į automobilių sportą „Technitis“ ateina apjungęs 25 metų „Elremta ir Mastermann“ darbo su profesionaliais technikos vartotojais patirtį ir taip užbaigdamas 3 metus trukusį dviejų įmonių susijungimo procesą.
Ir šiemet žiūrovų slalome galima dalyvauti su bet kokiu techninius reikalavimus atitinkančiu automobiliu, o trasą nedraudžiama įveikti tiek kartų, kiek norima.
Pasak šių varžybų organizatoriaus, Vilniaus miesto sportinio vairavimo centro vadovo Andrejaus Savčenkos, žiūrovų slalomo varžybos – tai pirmoji pakopa jei ne į sportininko kelią, tai į geresnį automobilio valdymą net ir kritinėse situacijose – tikrai.
„Kartu su man jau ne pirmus metus talkinančia vairavimo instruktore Olga Židovlenkova ir kitais slalomo varžybas aptarnaujančios komandos nariais po kiekvieno važiavimo žiūrovui kantriai paaiškiname pagrindines jo klaidas, kurias būtina taisyti, nurodome kaip teisingai rinktis trajektorijas, kur stabdyti, o kur galima būtų labiau paspausti akceleratoriaus pedalą, – sako A. Savčenka. – Matyt, žiūrovai tą informaciją vertina, nes kasmet pastebime vis daugiau nuolatinių šių reikalingų varžybų dalyvių“.
Kaip ir anksčiau, taip ir šiemet, septintojo žiūrovų slalomo dalyviai rungsis trijose grupėse pagal automobilio pavaros tipą: varomi priekiniais ratais (FWD), galiniais (RWD) ir visais keturiais (AWD).
Atskiroje klasėje varžysis dailiosios lyties atstovės.
Greičiausieji išsiveš krūvą rėmėjų prizų ir bus pagerbti didžiojoje „Aurum 1006 km lenktynių“ scenoje.
Naujausi komentarai