B. Vanagas pasakojo, kad šiandien greičio ruože neįvertino kliūties ant kelio ir su sportiniu visureigiu atliko patį didžiausią šuolį šių metų Dakare.
„Toyota Hilux“ šokinėjo kaip kamuolys nuo žemės atšokdamas gal keturis kartus ir kiekvieną kartą vis bandydamas nusileisti bet taip, bet tik ne ant ratų. Viskas baigėsi dviem numontuotais ratais“, – komentavo jis.
„Inbank team Pitlane“ komandos pilotas pridūrė, kad kai toks šuolis nutinka važiuojant 150 km/val. greičiu, labai įsitempia visi kūno raumenys. Laimei, automobilį pavyko suvaldyti, o toks incidentas šiandien buvo vienintelis.
B. Vanagas antrąją maratono dieną liko ištikimas konservatyviai strategijai ir važiavo tempu, su kuriuo pretendavo į dešimtuką, tačiau nebandė vytis pačių greičiausių ekipažų.
Greičio ruožo pradžioje lenktynininkas smuktelėjo rikiuotėje, tačiau išliko tarp pretendentų į TOP15, o spurtas artėjant link finišo atnešė puikų rezultatą.
Kova iki paskutiniojo kilometro
Pirmąją maratono dieną 4-oje vietoje finišavęs Pierre'as Lachaume savo pasirodymą šių metų Dakare baigė griausmingu virtimu nuo kopos. Prancūzų ekipažas nenukentėjo, tačiau „Peugeot“ buvo visiškai sulamdytas ir lenktynių jie tęsti nebegalėjo.
Carlosas Sainzas prieš šį etapą turėjo solidžią persvarą ir tik tai jam padėjo išsilaikyti pirmojoje bendros įskaitos vietoje. Dienos tempą diktavo kitas „X-raid“ lenktynininkas Stephane'as Peterhanselis, kuris ir laimėjo 11-ąjį etapą.
Atsilikęs nuo jo 8 minutes ir 3 sekundes C. Sainzas finišavo antras, tačiau paskutiniam etapui ispanas vis tiek turi 10 minučių persvarą bendroje įskaitoje.
Didžiausia intriga išlieka kovoje dėl antrosios pozicijos. S. Peterhanseliui po antrosios maratono dienos taip ir iš jos išstumti Nassero Al-Attiyah, kuris ketvirtadienį prancūzui nusileido vos 10 sekundžių. Po vienuolikos etapų šiuos du lenktynininkus automobilių įskaitoje skiria vos 6 sekundės.
Teko pasidarbuoti patiems
Praėjusią dieną vykęs etapas nuo 223-iojo kilometro buvo atšauktas. Vakar ekipažai trasoje įveikė mažiau kilometrų, nei buvo planuota ir tie, kurie buvo atsargūs, išsaugojo labai geros būklės automobilius.
Visgi taip pasisakė ne visiems, o tarp nukentėjusių po nesėkmingų šuolių per kopas pateko ir „Toyota Gazoo Racing“ lenktynininkas Fernando Alonso. Ispanui prieš šios dienos startą teko gerokai pasikrapštyti su automobiliu.
Maratono dienomis komandų technikai negali suteikti pagalbos savo ekipažams, draudžiama naudotis netgi sunkvežimiuose esančiais įrankiais ir atsarginėmis detalėmis.
Ketvirtadienį ekipažai važiavo smėliu. Su tokia danga dažniausiai ir siejamas Dakaras, o smėlynai sudarė net 90 proc. greičio ruožo, tai pat vėl netrūko įvairaus pavojingumo kopų.
Iš viso lenktynininkams teko įveikti 379 kilometrus greičio ruože, dar beveik tiek pat sudarė pervažiavimai.
Dakaro ralyje B. Vanagas šiemet dalyvauja su naujuoju šturmanu Felipe Palmeiro. Iš Pietų Amerikos į Saudo Arabiją persikėlęs Dakaras startavo sausio 5 d. Džedos mieste. Dalyviams paruošta 12 lenktynių dienų ir, kaip įprasta, viena poilsio diena. Ekipažams iš viso reiks įveikti 7,5 tūkst. kilometrų, iš kurių 5 tūkst. kilometrų – lenktyniniu tempu. Dakaro ralis finišuos sausio 17 d. Qiddiya mieste, netoli Saudo Arabijos sostinės Rijado.
Naujausi komentarai