Antrajame bendrame Dakare su lietuviais važiuojantis F. Palmeiro antrina B. Vanago „Dakar Wrap-up“ interviu serijoje išsakytiems žodžiams apie pirmuosius greičio ruožus. Pasak šturmano, pradžioje jie nerado savo tempo. Kaip vėliau paaiškėjo, tikrąjį greitį atrasti trukdė per trumpa pažintis su kardinaliai kitokiu nei ankstesnysis „Toyota Gazoo Racing Hilux“ bolidu. Ne gana to, Dakaras buvo ypač sudėtingas dėl akmenų gausos, todėl išsaugoti padangas ir sveiką automobilį buvo ypač sudėtinga užduotis.
Visus sunkumus vainikavo navigacijos iššūkiai, į kuriuos F. Palmeiro turi alternatyvų požiūrį: „Navigacijos atžvilgiu man tai buvo pats geriausias Dakaras, kokį turėjau. Tai buvo taip sunku, iššūkis buvo toks didelis, kad po greičio ruožo jausdavausi puikiai. Tai buvo visiškas ėjimas iki maksimumo. Kartais TOP vairuotojai atsidurdavo už mūsų. Gera žinoti, kad yra galimybė aplenkti vien navigacijos dėka“.
F. Palmeiro teigimu, jis nepadarė milžiniškų klaidų: „Kiekvienas Dakaras turi gerų ir blogų momentų. Šių metų Dakaro esmė buvo navigacija. Mano nuomone, mes nepadarėme didelių klaidų. Nors ir nepasiekėme TOP 10, jausmas po Dakaro – puikus Už mūsų liko vairuotojų, kurie ankstesniuose Dakaruose užėmė itin aukštas pozicijas“. Navigacijos sunkumų turėjo visi, tą įrodo ir Carloso Sainzo istorija, kuomet paklydus šturmanui, dėl pirmos vietos kovojęs pilotas prarado tiek laiko, jog apie pergalę galėjo pamiršti.
Be šturmano darbo, F. Palmeiro užsimena ir apie kitą svarbią savo užduotį bolido kabinoje – kontroliuoti. Sportininkas atskleidžia, jog pirmas ir svarbiausias jo tikslas yra užtikrinti, jog lenktynės vyktų saugiai, todėl neretai galima jį išgirsti „raminant“ B. Vanagą. „Šiais metais man dažnai to daryti neprireikė“ – pripažįsta portugalas ir priduria, jog labai nemėgsta šuolių su automobiliu.
Naujausi komentarai