Lenktynininko karjera: kaip B. Vanagas tapo profesionaliu vairuotoju?

  • Teksto dydis:

Nedaugelis žino, jog prieš 25 metus jaunas ir ambicingas jaunuolis, svajojantis tapti lenktynininku, dirbo naftos produktų pardavėju. Dabar Benediktas Vanagas yra vienas žinomiausių lenktynininkų Lietuvoje, atstovaujantis dalinai gamyklinei komandai „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“, ir pasiekęs aukščiausią Baltijos šalių istorijoje vienuoliktą vietą Dakaro ralyje.

Automobilių sportas reikalauja ne tik puikių gebėjimų, talento, sunkaus darbo, bet ir išteklių. Techninės sporto šakos – ypač brangus malonumas, todėl stereotipas, jog lenktynininkais tampa tik pasiturintys žmonės, ypač gajus. Tiesa, B. Vanagas atskleidžia ir kitą galimybę tapti lenktynininku.

Susidomėjęs automobilių sportu, aštuoniolikmetis B. Vanagas ėmė mokytis profesionaliai valdyti automobilį, o jo pirmuoju rėmėju tapo tuometinis darbdavys: „Darbdavys, matydamas manyje potencialą ir kad aš gerai atlieku savo kasdienę veiklą, patikėjo manimi ir tapo pirmuoju mano kaip lenktynininko partneriu. Bet partneriai neateina tik dėl mano noro. Pradžioje tu vis tiek turi kažką jiems duoti“, – prisimena lenktynininkas.

Nors sportininkas vaikystėje turėjo kitokių svajonių ir automobiliais susidomėjo tik būdamas jaunuoliu, būsimas lenktynininkas į naują pomėgį nėrė stačia galva: žiedinės lenktynės, bekelė, ralis – B. Vanagas išmėgino ne vieną discipliną. Dabar sportininkas jau ne vienerius metus yra susikoncentravęs į ralio maratono varžybas ir siekia aukščiausių rezultatų šioje automobilių sporto šakoje.

Kaip klostėsi B. Vanago karjera domina ne vieną faną, todėl sportininkas sukūrė dažniausiai užduodamų klausimų–atsakymų sesiją apie savo lenktynininko karjerą ir papasakojo ne tik apie pirmuosius partnerius, bet ir automobilius, varžybas ir daugiau.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių