Valdys Londono klubą
Technologijų akceleratorius „Tesonet“ kartu su Kauno klubu surėmė pečius: „Žalgirio“ organizacija netrukus perkels krepšinio valdymo procesus ir į tarptautinę rinką – jai bus perduotas Londono „Lions“ klubas, kurį įsigijo „Tesonet“.
Verslo sandoris įvyko, kai „Tesonet“ susiklostė palankios sąlygos įsigyti tituluotą ir didžiulio potencialo rinkoje įsikūrusį Jungtinės Karalystės klubą. „Žalgiris Group“ suteikia „Lions“ trumpalaikę, trijų mėnesių, paskolą būtiniausioms išlaidoms padengti, ją grupei grąžins klubą įsigijęs „Tesonet“.
„Prisidėjus prie „Lions“ klubo valdymo, „Žalgiriui“ atsiveria naujų galimybių padidinti savo žinomumą Europoje, būti arti Londono jaunųjų talentų ir užtikrinti ilgametį sporto piramidės augimą, – sakė Dainius Liulys, naujasis UAB „Žalgiris Group“ direktorius. – Aukščiausio lygio tarptautiniuose turnyruose dalyvausiantis „Lions“ klubas taps dar viena platforma perspektyviems jauniems krepšininkams iš viso pasaulio pritraukti ir ugdyti. Kartu klubas galės semtis patirties iš „Žalgirio“ krepšinio piramidės ir vadybos stiprinant sportinį potencialą ir auginant sirgalių bazę.“
„Verslo sandoris nekeis „Žalgirio“ tikslų, įsipareigojimų ir valdymo modelio. Esame įsikūrę Kaune, kur visi gyvena krepšiniu, turime puikią „Žalgirio“ komandos sporto infrastruktūrą. Atsiradus galimybei ieškosime, kaip pasiimti kuo daugiau iš Londono. Tai itin daugiakultūris miestas, jame daug kitų šalių atstovų. „Žalgirio“ jaunimo komandose visada norėjome matyti daugiau jaunuolių iš skirtingų krepšinio mokyklų. Dabar bus puiki proga būti arti to ir juos išbandyti“, – kalbėjo „Žalgirio“ klubo prezidentas Paulius Jankūnas.
Galimybės jaunimui
„Lions“ ir „Žalgirio“ klubų bendradarbiavimas bus pažymėtas ugdant perspektyvų jaunimą didžiulių galimybių turinčioje krepšinio rinkoje.
Jaunimas turės platformą žaisti Didžiosios Britanijos krepšinio lygoje (BBL), o ateityje – ir Europos klubų krepšinio turnyruose.
Klubo sistemoje užaugę žaidėjai ne tik padės siekti aukščiausių rezultatų, bet ir generuos pajamų, kurias „Lions“ dalysis kartu su „Žalgiriu“. Tai bus galimybė augti ir Kauno klubo organizacijai – tiek finansiniu, tiek patirties vystant tarptautinį projektą požiūriu.
Be to, tikimasi, kad su „Žalgirio“ organizacija bendradarbiausiantis „Lions“ klubas padės nutiesti tiltus ir su daugiau krepšinį mėgstančių diasporų Londone, tarp jų – itin gausia lietuvių bendruomene, kuri gausiai lankėsi klubo rungtynėse buvusį ir ankstesnius sezonus.
Londonas ne kartą buvo vienas iš karščiausių krepšinio taškų Europoje. Dar nuo 1993-iųjų NBA čia rengia draugiškas rungtynes tarp savo ekipų. Nuo 2011-ųjų Londone jau sužaistos ir devynios NBA reguliariojo sezono rungtynės, rengiamos jaunųjų krepšininkų stovyklos.
Praeitą sezoną „Lions“ komanda tapo Didžiosios Britanijos krepšinio lygos čempione ir nukeliavo iki Europos taurės turnyro pusfinalio.
Tarp partnerių – PUMA
„Žalgiris“ mažiausiai tris sezonus bendradarbiaus su pasaulyje gerai žinomu sporto prekių ženklu PUMA.
Visos trys žalgiriečių krepšinio komandos dėvės PUMA prekių ženklo aprangą, „Žalgiris Shop“ jau pradeda prekiauti unikaliais PUMA kolekcijos produktais, o „Žalgirio“ gerbėjams bus sukurta speciali laisvalaikio drabužių linija.
Bendradarbiavimas su PUMA sustiprins „Žalgirio“ prekių ženklą tarptautinėje arenoje.
„PUMA bendradarbiavimas su „Žalgiriu“ – puiki galimybė įtvirtinti mūsų įsipareigojimą sportui ir inovacijoms. Partnerystė su viena prestižiškiausių sporto organizacijų Lietuvoje, turinčia ilgą kultūrinę istoriją, ne tik leidžia mums prisidėti prie sporto plėtros, bet ir demonstruoti, kaip inovatyvios technologijos gali pagerinti sportininkų veiklą ir bendruomenės gerovę. Kartu su „Žalgiriu“ siekiame skatinti naujoviškus sprendimus, kurie padidintų sportininkų efektyvumą, ir sudaryti sąlygas visiems sporto mėgėjams mėgautis aukščiausios kokybės sporto įranga“, – kalbėjo Janas Sochoras, PUMA Rytų Europos regiono vadovas.
„Ši partnerystė – svarbus žingsnis „Žalgirio“ organizacijai augti ir siekiui užtikrinti aukščiausios kokybės aprangą mūsų sportininkams, sirgaliams, bendrai pristatyti komandas tiek aikštėje, tiek už jos ribų. Bendradarbiavimas su PUMA sustiprins „Žalgirio“ prekių ženklą tarptautinėje arenoje, atverdamas galimybių pritraukti daugiau partnerių ir padidinti klubo matomumą pasaulinėje sporto bendruomenėje“, – teigė P. Jankūnas.
„Mūsų tikslas – sukurti bendrą komandinį įvaizdį. Esame laimingi galėdami dirbti su pasaulinio lygio prekių ženklu, kuris dalijasi mūsų vertybėmis ir siekiu tobulėti, – patvirtino „Žalgiris Group“ rinkodaros direktorius Ignas Vyšniauskas. – Kaip ir mes, PUMA siekia pirmauti ir išsiskirti rinkoje. Jų bendradarbiavimas su Rihanna, Dua Lipa ar automobilių „Formule-1“ įkvepia naujų tendencijų sporto ir mados pasaulyje. „Žalgiris“ šiemet taip pat daug investavo į gatvės mados kolekcijas, bendradarbiavome su atlikėju „OG Version“ kurdami bendrą drabužių liniją. Pasirinkome PUMA dėl jų išskirtinio dizaino ir bendros vizijos. Naujas partneris, tikime, leis mums ne tik išsiskirti, bet ir pritraukti didesnę gerbėjų auditoriją.“
Planuojama, kad ateityje bendradarbiavimas su PUMA apims ir kitus Kauno „Žalgirio“ klubus, tarp jų – futbolo ir salės futbolo komandas.
Naujausi komentarai