„Denticija“ klinikos „Gydymo planas“ – paciento sėkmingos investicijos į dantų gydymą

  • Teksto dydis:

Odontologijos klinikos „Denticija“ vadovas Petras Lisauskas teigia, kad prieš penkerius metus „Denticija“ klinika iš esmės pakeitė savo požiūrį į pacientui sudaromą Gydymo planą.

Šis sprendimas visiškai pasiteisino ir šiandien jam būtų sunku įsivaizduoti kitokį specialistų darbą, siekiant užtikrinti pacientų pasitenkinimą kokybiškai atliktu gydymu.

„Prieš penkerius metus mūsų klinika įsivedė Gydymo planavimo tvarką. Ji buvo parengta atsižvelgiant į LR įstatyminę bazę, medicinos specialistų pastabas ir Lietuvos žmonių nuomonės tyrimus. Turiu pripažinti, kad pradžioje buvo sunku. Gydymo plano sudarymo tvarka apėmė ir savo atliekamų gydymo darbų kokybės kontrolę. Atrodo, kad buvome pirmoji odontologijos klinika Lietuvoje, kuri pirmiausiai savo viduje, o po to ir viešai pateikėme, kiek gavome nusiskundimų, kiek pacientų kreipėsi dėl kompensacijų. Mes nusprendėme, kad privalome matyti realią teikiamų paslaugų kokybės būklę ir taip pat būti atviri su savo pacientais“, –sako P. Lisauskas.

Klinikos atstovas skelbia, kad kiekvienais metais dėl nekokybiško gydymo kreipiasi vis mažiau pacientų. O gydymo planas – tai atsakingas pažadas, kurį duoda klinikos komanda pacientui. Turėdamas šį dokumentą pacientas gali jaustis saugus, nes mato, kad jo lūkesčiai yra teisingai išgirsti, jis pats pasirenka jam priimtiniausią gydymo būdą ir žino, kad šis dokumentas įpareigoja kliniką be jo pritarimo nenukrypti nuo suderinto plano.

„Gydymo plano sudarymas prasideda nuo paciento norų ir objektyvios dantų būklės įvertinimo. Gydytojo užduotis – padėti pacientui pamatyti realią estetinę ir funkcinę dantų būklę. Kitu žingsniu mūsų gydytojai pateikia pacientui galimus sprendimus, kokiais metodais ir priemonėmis gali būti atliekamas gydymas ir kokia šių gydymo būdų orientacinė kaina. Paskutiniame etape „Denticija“ gydytojai pateikia pacientui tikslią informaciją apie pasirinkto gydymo būdo trukmę, apsilankymų skaičių ir, be abejo, jau tiksliai suskaičiuotą kainą. Pacientui pageidaujant, aptariami ir investavimo būdai, kadangi klinikoje yra galimybės ir atidėti mokėjimus ir išsimokėti per kelis metus“, – sako P. Lisauskas.

Į savo šypsenos priežiūrą kiekvienam verta žiūrėti kaip į investiciją.

Pašnekovas teigia, kad kiekvienais metais pacientų pretenzijų kiekis mažėja, o 2018-aisiais tik maždaug viena iš dešimties yra dėl medicininių komplikacijų: „Labiausiai mane džiugina tai, kad mūsų klinikoje beveik nepasitaiko atvejų, kuomet pacientui kyla įvairios komplikacijos dėl gydymo, naudojamų medikamentų ar kitų priežasčių. Tai lemia aukšta mūsų gydytojų profesinė kompetencija, techninė bazė ir nuolatinis investavimas į šias sritis“.

„Didžioji dauguma pretenzijų vis dėlto ir šiandien kyla dėl dviejų priežasčių – arba neišgirstame teisingai paciento lūkesčių, arba nepaskiriame pakankamai laiko ir pastangų pateikti visą reikiamą informaciją pacientui. Tai yra mūsų, kaip profesionalų, atsakomybė, tačiau mes džiaugiamės, kad per pastaruosius metus tokių atvejų ženkliai sumažinome“, – sako P. Lisauskas.

„Kiek besidžiaugtume gydymo kokybės augimu, pasitaiko atvejų, kai pacientas lieka nepatenkintas gydymu. Klinika visada tokiais atvejai pirmiausia atkreipia dėmesį į pacientų interesus. Klinikos principas – kiekvienas pacientas turi likti maksimaliai patenkintas, kadangi patikėjo savo šypseną „Denticija“ klinikai. Tokiais atvejais pirmiausia pasirūpinama pacientu, vėliau ieškoma priežasčių ir priimami sprendimai, kad ateityje pacientams netektų atsidurti panašiose situacijose. Tokia tvarka leidžia kasmet klinikai stiprėti ir tapti geriausiu pasirinkimu vis didesniam žmonių skaičiui“, – sako P. Lisauskas.

Gydymo plano finansavimas

„Denticija“ vadovas teigia, kad kitas svarbus aspektas gydymo plane – paciento planuojama finansinė investicija.

„Į savo šypsenos priežiūrą kiekvienam verta žiūrėti kaip į investiciją. Iš vienos pusės todėl, kad tai kartais kainuoja ne mažus pinigus, iš kitos – tai dažnai yra neatsiejama nuo žmogaus sėkmės. Darbuotojų atrankos specialistai pažymi, kad net įprastiniame darbo pokalbyje graži ir sveika šypsena dažnai gali nulemti tolimesnę sėkmę.

Tam, kad „Denticija“ pacientas galėtų suplanuoti jam tinkamiausią gydymo būdą, Gydymo plane visada pateikiame daugiau nei vieną gydymo variantą. Stengiamės pateikti skirtingų kainų kategorijų sprendimus, kurie leidžia pacientui pasirinkti jam tinkamiausią ir finansine prasme. Anksčiau žmogus tik galėdavo numanyti, kiek viskas kainuos, tačiau skaičiai būdavo labai abstraktūs. Dabar to nėra ir pacientas tiksliai žino, kiek konkretus gydymas ir rezultatai jam kainuos gydymo pabaigoje“, – sako P. Lisauskas.

Klinikos vadovas sako, kad „Denticija“ pacientams gali suteikti galimybę už paslaugas mokėti dalimis. Anot P. Lisausko, tokia praktika žmogui leidžia pasirinkti geresnį gydymą.

„Mūsų pacientai gali už paslaugas mokėti ir dalimis. Pacientui tai yra daug geriau, nes jis gali numatyti savo ateities išlaidas, o ne tam tikrą sumą sumokėti iškart. Taip žmogus jaučiasi daug saugiau bei matome, kad tuomet pacientai renkasi efektyvesnius ir geresnius gydymo planus, kurie duoda daug geresnius ir ilgaamžiškesnius rezultatus. Mes turime padėti pacientui pasirinkti protingiausią investavimo į savo šypseną kelią“, – teigia P. Lisauskas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

lankytojas

lankytojas portretas
Kai pasakė gydymo kainą ,pasidarė taip smagu gyventi be dantų.

ironija

ironija portretas
nors kaina didelė, bet gera kokybė, tai pusė bėdos, Dažnai kaina didelė - o kokybė prasta. vienoj garsioj Vilniaus klinikoj giminaitė tvarkėsi dantis tuomet už dešimtis tūkstančių litų, po kelių metų viskas "šaibom" išėjo...

tiesa

tiesa portretas
parasykit apie ikainius ir sypsena pas zmones dinks...
VISI KOMENTARAI 3
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių